Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408005/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00491570/01 - Wynik z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Sybiraków w Nawsiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 200
1.4.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-110
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielopole.bip.gmina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417318
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00408005
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00517643/09/P
Po zmianie:
2022/BZP 00517643/10/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku SZKOŁY PODSTAWOWEJ w miejscowości NAWSIE, na działce nr 3817/1 w gminie Wielopole Skrzyńskie.
Projekt termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej obejmuje w szczególności:
- ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- montaż nawiewników higrosterowanych EXR,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i odwodnienia budynku,
- remont instalacji c.o. z kotłownią i pompą ciepła,
- wymiana istniejącego oświetlenia,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie oświetlenia wizualizacyjnego elewacji północnej.
Roboty uzupełniające powiązane z przedsięwzięciami termomodernizacyjnymi:
- Istniejąca stolarka PVC poddasza nie podlega remontowi (wymianie);
- Instalacja odgromowa – przewiduje się demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej, szczegóły wg części elektrycznej;
- Instalacja rynien i rur spustowych – przewiduje się demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji;
- Schody wejściowe do budynku – przewiduje się likwidację istniejących murków bocznych przy schodach, montaż nowej balustrady i zadaszenia schodów oraz wykonanie nowych okładzin z płytek gresowych;
- Wykonanie podbitki dachowej – wg rys. szczegółowego;
- Piwnica nieużytkowa – przewiduje się osuszenie pomieszczeń części nieużytkowej piwnicy, wykonanie tynków na ścianach oraz wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia;
- Wykonanie oświetlenia awaryjnego szkoły i oświetlenia poddasza nieużytkowego, szczegóły wg części elektrycznej;
- Wydzielenie pomieszczenia na poddaszu nieużytkowym dla szaf elektrycznych i sterowniczych instalacji fotowoltaicznych;
- Wykonanie ogrodzenia jednostki zewnętrznej pompy ciepła;
- Malowanie - po zakończeniu robót termomodernizacyjnych przewiduje się malowanie ścian wszystkich pomieszczeń (lamperii olejnych do wysokości 1.5m i farbą emulsyjną powyżej).
Realizację zadania podzielono na dwa etapy z różnymi terminami wykonania:
W etapie nr I – do wykonania są roboty wyszczególnione w załączniku nr 2a do SWZ - Kosztorys ofertowy - roboty podstawowe.
W etapie nr II – do wykonania są roboty wyszczególnione w załączniku nr 2b do SWZ - Kosztorys ofertowy - roboty uzupełniające.
Termin wykonania zamówienia:
Etap nr I - od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do 30-11-2023 r.
Etap nr II - 179 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt budowlany - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”
Po zmianie:
1) Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku SZKOŁY PODSTAWOWEJ w miejscowości NAWSIE, na działce nr 3817/1 w gminie Wielopole Skrzyńskie.
Projekt termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej obejmuje w szczególności:
- ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic,
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- montaż nawiewników higrosterowanych EXR,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i odwodnienia budynku,
- remont instalacji c.o. z kotłownią i pompą ciepła,
- wymiana istniejącego oświetlenia,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie oświetlenia wizualizacyjnego elewacji północnej.
Roboty uzupełniające powiązane z przedsięwzięciami termomodernizacyjnymi:
- Istniejąca stolarka PVC poddasza nie podlega remontowi (wymianie);
- Instalacja odgromowa – przewiduje się demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej, szczegóły wg części elektrycznej;
- Instalacja rynien i rur spustowych – przewiduje się demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji;
- Schody wejściowe do budynku – przewiduje się likwidację istniejących murków bocznych przy schodach, montaż nowej balustrady i zadaszenia schodów oraz wykonanie nowych okładzin z płytek gresowych;
- Wykonanie podbitki dachowej – wg rys. szczegółowego;
- Piwnica nieużytkowa – przewiduje się osuszenie pomieszczeń części nieużytkowej piwnicy, wykonanie tynków na ścianach oraz wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia;
- Wykonanie oświetlenia awaryjnego szkoły i oświetlenia poddasza nieużytkowego, szczegóły wg części elektrycznej;
- Wydzielenie pomieszczenia na poddaszu nieużytkowym dla szaf elektrycznych i sterowniczych instalacji fotowoltaicznych;
- Wykonanie ogrodzenia jednostki zewnętrznej pompy ciepła;
- Malowanie - po zakończeniu robót termomodernizacyjnych przewiduje się malowanie ścian wszystkich pomieszczeń (lamperii olejnych do wysokości 1.5m i farbą emulsyjną powyżej).
Realizację zadania podzielono na dwa etapy z różnymi terminami wykonania:
W etapie nr I – do wykonania są roboty wyszczególnione w załączniku nr 2a do SWZ - Kosztorys ofertowy - roboty podstawowe.
W etapie nr II – do wykonania są roboty wyszczególnione w załącznikach nr 2b i 2c do SWZ - Kosztorys ofertowy - roboty uzupełniające.
Termin wykonania zamówienia:
Etap nr I - 45 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Etap nr II - 179 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt budowlany - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-11-30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
45
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Termin wykonania zamówienia:
Etap nr I - od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do 30-11-2023 r.
Etap nr II - 179 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.
1) Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2) Forma i postać składanej oferty oraz składanego oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp zostały określone w części SWZ „Sposób oraz termin składania ofert”.
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności przy realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w postępowaniu:
- bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, w szczególności roboty: ziemne, brukarskie, ciesielskie, murarskie, dekarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, betoniarskie, ogólnobudowlane (pomoc budowlana), obsługa maszyn i pojazdów, monterskie w zakresie montażu rusztowań, elektromonterskie, monterskie w zakresie montażu instalacji sanitarnych i grzewczych, za wyjątkiem Kierownika budowy i Kierownika robót.
7. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
8. Informacja dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.
Po zmianie:
1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Termin wykonania zamówienia:
Etap nr I - 45 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Etap nr II - 179 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.
1) Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2) Forma i postać składanej oferty oraz składanego oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp zostały określone w części SWZ „Sposób oraz termin składania ofert”.
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności przy realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub/i podwykonawcę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w postępowaniu:
- bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, w szczególności roboty: ziemne, brukarskie, ciesielskie, murarskie, dekarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, betoniarskie, ogólnobudowlane (pomoc budowlana), obsługa maszyn i pojazdów, monterskie w zakresie montażu rusztowań, elektromonterskie, monterskie w zakresie montażu instalacji sanitarnych i grzewczych, za wyjątkiem Kierownika budowy i Kierownika robót.
7. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
8. Informacja dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.