eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzedeczPrzebudowa wiejskich dróg gminnych w sołectwie Dziwie, gmina Przedecz



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wiejskich dróg gminnych w sołectwie Dziwie, gmina Przedecz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Przedecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-635

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632738467

1.5.8.) Numer faksu: 632738467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przedecz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wiejskich dróg gminnych w sołectwie Dziwie, gmina Przedecz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8c704b3-21a0-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007143/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa wiejskich dróg gminnych w sołectwie Dziwie, gmina Przedecz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGWI.271.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3983739,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa wiejskich dróg gminnych w sołectwie Dziwie, gmina Przedecz”.

Zamówienie realizowane jest w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Szczegółowy opis zamówienia publicznego został zawarty w dokumentacji SWZ wraz
z załącznikami, w tym w szczególności w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU). Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego do prowadzonego postępowania.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 odcinki dróg:
1, „Przebudowa drogi gminnej Dziwie - Nowa Wieś Wielka” długości około 2,506 km,
2.„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dziwie” długości około 0,352 km,
3. „Przebudowa drogi gminnej Dziwie – Arkuszewo” długości około 0,808 km,
4. „Przebudowa drogi gminnej Kłokoczyn – Długie” długości około 0,992 km.

4.2. Zakres zamówienia:
4.2.1. Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej, a w szczególności:
a) projektów budowlanych, dokumentacji geotechnicznej dla całości robót budowlanych – 4 egzemplarze,
b) uzyskanie dla dokumentacji projektowej niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń
i innych dokumentów wymaganych przepisami,
c) uzyskanie ostatecznych decyzji/zgłoszeń administracyjnych niezbędnych dla realizacji robót budowlanych,
d) wykonanie projektów technicznych do zatwierdzonej przez odpowiedni organ administracji dokumentacji projektowej- 4 egzemplarze
e) opracowanie dokumentacji kosztorysowej, a w szczególności kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót – 1 egzemplarz,
f) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) –
2 egzemplarze,
g) dokumentację projektową na etapie opracowania przed etapem opiniowania
i uzgodnień należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu,
h) ponadto opracowaną dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w formie edytowalnej – (odpowiednio dla zakresu dokumentu *.ath, *.dwg, *.pdf, *.doc, *.xls) – na elektronicznym nośniku danych CD/pendrive.

Po podpisaniu umowy Wykonawca opracuje dokumentację projektową dla czterech planowanych odcinków dróg gminnych w miejscowości Dziwie, Nowa Wieś Wielka, Kłokoczyn, Arkuszewo, Jasieniec (UWAGA! NALEŻY SPORZĄDZIĆ CZTERY NIEZALEŻNE OPRACOWANIA DLA CZTERECH PROJEKTOWANYCH ODCINKÓW) obejmującą wszystkie branże wchodzące w skład przedmiotowej przebudowy, w tym branżę drogową, projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jak również opracowania zabezpieczeń lub przebudów wynikających z uzgodnień z właścicielami obiektów i sieci, których Zamawiający nie jest właścicielem.
Dokumentacje winny składać się z następujących opracowań:
• mapy do celów projektowych
• badania geotechniczne podłoża gruntowego
• 4 projekty budowlane dla czterech odcinków – DECYZJE ZRID
• projekt stałej organizacji ruchu oraz na czas prowadzenia robót
• niezbędne uzgodnienia, opinie i sprawdzenia dokumentacji
• projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
Projekt należy wykonać w oparciu o aktualne przepisy prawa umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. Wartość wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji administracyjnych nie może wynieść więcej niż 6 % całkowitej wartości oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4593999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5399700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4593999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-SPILI SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652891927

7.3.3) Ulica: Graniczna 18A

7.3.4) Miejscowość: Licheń Stary

7.3.5) Kod pocztowy: 62-563

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4593999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie finansowane ze środków własnych oraz dofinansowane z inwestycji z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:
PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
Promesa NR Edycja8/2023/1204/PolskiLad

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.