Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00394007/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa generatora prądu w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina Szubin”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Szubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11551791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa generatora prądu w ramach projektu „Cyberbezpieczna Gmina Szubin”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ccf111-5e96-42a6-8125-dcafc4e2012e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050389/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa agregatu prądotwórczego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2, Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa agregatu prądotwórczego na przyczepie o mocy min. 150 kVA / 120 kW do Urzędu Miejskiego w Szubinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ ceny ofert złożonych w postępowaniu przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 160.000,00 zł. W postępowaniu zostały złożone trzy oferty, których ceny znacznie przewyższają środki jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a w chwili obecnej zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup agregatów prądotwórczych dla potrzeb zasilania awaryjnego budynku Urzędu Gminy w Białobrzegach, budynku będącego siedzibą GOPS i CUW w Białobrzegach oraz przepompowni ścieków"
- Zakup 7 agregatów prądotwórczych na przyczepkach z okablowaniem i zestawem materiałów do podłączenia agregatów.
- "Zakup agregatów prądotwórczych dla potrzeb zasilania awaryjnego budynku Urzędu Gminy w Białobrzegach, budynku będącego siedzibą GOPS i CUW w Białobrzegach oraz przepompowni ścieków"
- Doposażenie bazy magazynowej OLiOC oraz zapewnienie ciągłości dostaw w sytuacjach kryzysowych
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z gwarantowanym źródłem zasilania (UPS) w ramach zadania pn. "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Powiecie Mieleckim"
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.