eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › "Przebudowa ciągu komunikacyjnego Mrągowo - Zyndaki - Burszewo - granica powiatu, odcinek drogi powiatowej nr 1509N od km 0+000 do km 3+300"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ciągu komunikacyjnego Mrągowo – Zyndaki – Burszewo – granica powiatu,
odcinek drogi powiatowej nr 1509N od km 0+000 do km 3+300”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MRĄGOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogródzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897419580

1.5.8.) Numer faksu: 897419590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.sekretariat@powiat.mragowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.mragowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_mragowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ciągu komunikacyjnego Mrągowo – Zyndaki – Burszewo – granica powiatu,
odcinek drogi powiatowej nr 1509N od km 0+000 do km 3+300”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-561317eb-147e-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035268/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ciągu komunikacyjnego Mrągowo-Zyndaki-Burszewo-granica powiatu, odcinek drogi powiatowej nr 1509N od km 0+00 do km 3+300

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293471/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S6.261.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9390243,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie ciągu komunikacyjnego Mrągowo – Zyndaki – Burszewo – granica Powiatu, odcinek drogi powiatowej nr 1509N od km 0+000 do km 3+300. Inwestycja realizowania będzie na terenie miasta Mrągowo oraz Gminy Mrągowo, powiatu mrągowskiego.5. Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności
1) roboty przygotowawcze;
2) odwodnienie;
3) wykonanie pełnej konstrukcji drogi lub frezowanie i położenie dywanik zgodnie z załącznikiem;
4) zjazdy z asfaltobetonu;
5) zjazdy z kostki betonowej;
6) budowa chodnika;
7) budowa ciągu pieszo-rowerowego;
8) budowę wyniesionego pobocza;
9) budowę kanału technologicznego
10) wykonanie organizacji ruchu ( tymczasowej i stałej)
11) roboty wykończeniowe
Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV. 45233120-6- roboty w zakresie budowy dróg,
2. Materiały pochodzące z rozbiórki, Wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem
Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiał nadający się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórki tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania są własnością Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na plac Powiatowego Zarządu Dróg w Mrągowie i składować w miejsce wskazane przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
Materiały z rozbiórki nienadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy i z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach;
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowanego przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
5. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę muszą mieć aktualne atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności dopuszczające ich zastosowanie w budownictwie.
6. Wykonawca urządzi zaplecze budowy i zabezpieczy plac budowy we własnym zakresie.
7. W trakcie trwania robót Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ruchu drogowego i pieszego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia, należy je odtworzyć zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego.
9. Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót, a po zakończeniu budowy opracuje i zatwierdzi Projekt stałej organizacji ruchu dla przebudowywanego odcinka drogi.
10. Po zrealizowaniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób, sprawdzeń i pomiarów, a po uzyskaniu pozytywnych wyników przedstawienia ich w protokołach i przekazania Zamawiającemu. W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian dopuszczalnych przepisami i zgodnych z umową, należy przedłożyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami, certyfikatami i deklaracjami zgodności. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej i przekazanie jej Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót.

11. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. Włączenie i wyłączenie urządzeń, sieci itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym: za oznakowanie robót, bezpieczeństwo ruchu na drodze w strefie prowadzonych robót. Poza tym, Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą na rzecz osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami.
13. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 14 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu w ciągu 14 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 14 dni od daty jego przedłożenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania.
Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, dowód opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót, SWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami.
16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, o treści zgodnej z projektem tablicy informacyjnej dostępnym na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21674, przed rozpoczęciem robót, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym.
17. Wykonawca zapewni finansowanie przedmiotu Umowy na czas poprzedzający wypłatę wynagrodzenia z Promesy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy nastąpi w terminie nie dłuższymi niż 35 dni od dnia odbioru częściowego lub końcowego przedmiotu Umowy przez Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie.
Wyznacza się Wykonawcy 5 - dniowy termin, od dnia odbioru częściowego lub końcowego na dostarczenie faktury do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10766169,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14253000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10995780,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883

7.3.3) Ulica: Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkich części z wyłączeniem wykonania nawierzchni bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10995780,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.