eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Podolu - Górowej w gminie Gródek nad Dunajcem - kot³ownia i instalacja CO



Og³oszenie z dnia 2023-09-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Podolu - Górowej w gminie Gródek nad Dunajcem – kot³ownia i instalacja CO

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 54

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gródek nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35

1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://gminagrodek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Podolu - Górowej w gminie Gródek nad Dunajcem – kot³ownia i instalacja CO

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ff7f643-5c9e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00416860

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00065637/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Podolu - Górowej w gminie Gródek nad Dunajcem

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia realizowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 4. Regionalna polityka energetyczna REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MA£OPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 (tytu³ projektu: Modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Podolu - Górowej w gminie Gródek nad Dunajcem).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ff7f643-5c9e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia zosta³y okre¶lone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem "Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwemPlatformy e-Zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gminagrodek.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
7. Pozosta³e wymagania zosta³y okre¶lone w rozdziale VIII i XII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje Wykonawców bêd±cych osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadz±cymi jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, a tak¿e pe³nomocników wykonawców bêd±cych osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pe³nomocnictwie) i cz³onków organów zarz±dzaj±cych wykonawców, bêd±cych osobami fizycznymi, ¿e:
1. administratorem danych osobowych w/w osób jest Gmina Gródek nad Dunajcem, reprezentowana przez Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gródek nad Dunajcem jest Pan Robert Koterla, kontakt: rkoterla@gminagrodek.pl.Pozosta³e informacje dot. RODO zosta³y ujête w rozdz. XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej w Podolu - Górowej w gminie Gródek nad Dunajcem – kot³ownia i instalacja CO
2. Przedmiot zamówienia obejmuje nastêpuj±ce roboty:
2.1. Demonta¿ istniej±cych kot³ów,
2.2. Monta¿ nowych kot³ów z systemem sterowania, armatur± odcinaj±c±, zabezpieczaj±c± i kontroln± (pomiarow±),
2.3. Wymiana drzwi do kot³owni,
2.4. Dostawa i monta¿ zaworów termostatycznych i zaworów powrotnych na grzejnikach.
3. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna sk³adaj±ca siê z nastêpuj±cych opracowañ:
3.1. Dokumentacja projektowa,
3.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3.3. Przedmiar robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
1.1. (Kc) Cena (warto¶æ oferty brutto) - waga 60%,
1.2. (Krg) Okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci– waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.cena wg zasady im mniej tym lepiej,
2.2. okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci wg zasady im wiêcej tym lepiej.
3. Sposób oceny ofert:
3.1. £±czna suma punktów uzyskana przez badan± ofertê (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru: P = PKc + PKrg, gdzie: P - ca³kowita suma punktów uzyskana przez badan± ofertê, PKc - liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Cena”, PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Okres rêkojmi i gwarancji jako¶ci”,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wymaga, aby:
1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum 2 (dwie) roboty budowlane obejmuj±ce swoim zakresem wykonanie kot³owni gazowej.

2. Wykonawca dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
tj. Kierownikiem robót, posiadaj±cym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budow± lub innymi robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych*.
(*lub kwalifikacje równowa¿ne do w/w, zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów odpowiadaj±ce wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ w formularzu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Przedmiotowy wykaz nale¿y z³o¿yæ w formularzu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 454 ust. 1 pkt 1 PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków:
1.1. zmiana, w tym wyd³u¿enie terminu wykonania,
1.2. zmiana technologii wykonania danego zakresu robót okre¶lonego w dokumentacji technicznej,
1.3. zmiany wymiarów, zmiany szeroko¶ci, d³ugo¶ci, wysoko¶ci, zmiany po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych z mo¿liwo¶ci± obni¿enia wynagrodzenia w sytuacji ograniczenia zakresu robót,
1.4. rezygnacji z czê¶ci robót je¿eli taka rezygnacja bêdzie niezbêdna dla prawid³owego i racjonalnego wykonania przedmiotu zamówienia z jednoczesnym obni¿eniem wynagrodzenia o warto¶æ niewykonanych robót w oparciu arkusz cenowy Wykonawcy;.
1.5. niezale¿ne od stron zmiany dotycz±ce osób kluczowych dla realizacji umowy, w szczególno¶ci: kierownika budowy, a tak¿e inspektora nadzoru inwestorskiego;
1.6. zmiana postanowieñ umowy w sytuacji wyst±pienia zamówieñ dodatkowych z mo¿liwo¶ci± zwiêkszenia wynagrodzenia;
1.7. zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie podwykonawstwa i podmiotów, na zasobach których opiera³ siê Wykonawca wykazuj±c na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
1.8. zmiany terminów, warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z:
a. konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii,
b. wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w dokumentacji przetargowej sposób zgodnie z zasadami sztuki in¿ynierskiej, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
c. zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
d. zaistnieniem niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron umowy okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ, czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego jako dysponenta ¶rodków publicznych, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia,
e. zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z warunkami przetargu;
1.9. porz±dkuj±ce i informacyjne zmiany postanowieñ umowy, w szczególno¶ci zwi±zane ze zmian± danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentuj±cych strony;
1.10. zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego jako dysponenta ¶rodków publicznych, a polegaj±ce m.in. na mo¿liwo¶ci ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczno¶ci niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, obni¿enia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy,
1.11. zmianê zasad p³atno¶ci wynagrodzenia umownego poprzez dopuszczenie rozliczenia robót fakturami czê¶ciowymi (nie wiêcej ni¿ 1 dodatkow± faktur±).
2. Ka¿dorazowo zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

Wzór umowy (za³±cznik nr 7 do SWZ) szczegó³owo przewiduje i okre¶la warunki zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona wyboru Wykonawcy (w szczególno¶ci §19 wzoru umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-12 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez platformê e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w rozdziale XII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy wymaga, by na wykonane roboty (w tym zamontowane urz±dzenia) wykonawca udzieli³ co najmniej 3 – letniej (36 m-cy) rêkojmi i co najmniej 3 – letniej (36 m-ce) gwarancji jako¶ci. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów rêkojmi i gwarancji (okres rêkojmi i gwarancji ma byæ taki sam). 2. Okresy rêkojmi i gwarancji jako¶ci stanowi± kryterium oceny ofert.
3. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy wymaga, aby oferowane kot³y gazowe objête by³y gwarancj± jako¶ci producenta na okres to¿samy z oferowanym okresem rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci przez Wykonawcê. W okresie gwarancji jako¶ci producent musi zapewniæ bezp³atny serwis urz±dzeñ w miejscu ich zamontowania (dojazd, naprawa, oryginalne czê¶ci). Wszelkie koszty serwisu w okresie gwarancji jako¶ci (nie dotyczy przegl±dów technicznych), w tym wymianê czê¶ci eksploatacyjnych, pokrywa Wykonawca.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.