eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych Miasta Rybnika ułatwiających funkcjonowanie osobom z niepełnosprawnościami w ramach projektu Dostępna szkoła, z podziałem na zadania:



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych Miasta Rybnika ułatwiających funkcjonowanie osobom z niepełnosprawnościami w ramach projektu Dostępna szkoła, z podziałem na zadania:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych Miasta Rybnika ułatwiających funkcjonowanie osobom z niepełnosprawnościami w ramach projektu Dostępna szkoła, z podziałem na zadania:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f13f11f-4086-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont nawierzchni wew. placu, wyregulowanie studzienek kan., wyznaczenie miejsc parkingowych w tym dla osób niepełnosprawnych, wyznaczenie ciągów pieszych w SP 34 w ramach projektu Dostępna szkoła

1.1.51 Malowanie sal oraz zakup i ułożenie wykładzin w SP 34 w ramach projektu Dostępna szkoła

1.1.56 Montaż rozsuwanych drzwi wejściowych samootwierających się z panelem sterującym w SP 34 w ramach projektu Dostępna szkoła

1.1.57 Remont schodów na trasie dojścia do budynku B i terenu wokół wraz z zakupem ławeczek, stojaka na rowery doniczek i koszy na śmieci w SP 7 w ramach projektu Dostępna szkoła

1.1.58 Zakup i montaż drzwi wejściowych; zakup i montaż dodatkowych poręczy i oznakowanie schodów w SP 7 w ramach projektu Dostępna szkoła

1.1.59 Zakup i montaż poręczy i balustrady , wypłaszczenie wjazdu, dostosowanie nachylenia płaszczyzny na wjeździe w SP 7 w ramach projektu Dostępna szkoła

1.1.60 Wykonanie prac remontowych w tym wykonanie pochylni, wymiana drzwi wewnętrznych, niwelacja progów, adaptacja pomieszczenia sanitarnego dla ONZ w SP 1 w ramach projektu Dostępna Szkoła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane z budżetu miasta oraz w ramach projektu Dostępna szkoła EFS 94,29%, BP 5,71 %, Projekt „Dostępna Szkoła –innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” ,realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374804/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.76.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5595685 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 683135,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych Miasta Rybnika ułatwiających funkcjonowanie osobom z niepełnosprawnościami w ramach projektu Dostępna szkoła, z podziałem na zadania:
zad. 1 Prace remontowe zewnętrzne związane z zagospodarowaniem otoczenia szkół
a) Remont nawierzchni wewnętrznego placu w Szkole Podstawowej z Oddziałami integracyjnymi nr 34 im. Ireny Sendlerowej.
b) Likwidacja barier architektonicznych na ciągu pieszym przy Szkole Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7.
c) Wykonanie pochylni przy wejściu głównym oraz dostosowanie wejścia do sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Janusza Korczaka.
d) Montaż poręczy i balustrady w strefie wejścia przy Szkole Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7.
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

4.5.5.) Wartość części: 450963,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót remontowych w placówkach oświatowych Miasta Rybnika ułatwiających funkcjonowanie osobom z niepełnosprawnościami w ramach projektu Dostępna szkoła, z podziałem na zadania:
zad. 2 Prace remontowe wewnętrzne związane z dostosowaniem szkół do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
a) Montaż rozsuwanych drzwi wejściowych samootwierających się w Szkole Podstawowej z Oddziałami integracyjnymi nr 34 im. Ireny Sendlerowej.
b) Malowanie sal i ułożenie wykładzin podłogowych w klasach w Szkole Podstawowej z Oddziałami integracyjnymi nr 34 im. Ireny Sendlerowej.
c) Montaż drzwi wejściowych z poręczami przy Szkole Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7.
d) Malowanie 3 sal klasowych w Szkole Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7.
e) Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z niwelacją progów w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Janusza Korczaka.
f) Adaptacja pomieszczenia sanitarnego dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Janusza Korczaka.
g) Renowacja parkietu w Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7.
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

4.5.5.) Wartość części: 232172,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 899495,97 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521520,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.