eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › Zakup i dostawa koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2022-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa koparko-ładowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280561738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 23

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkkurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sektor wodny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa koparko-ładowarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20f6e79-43c1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00275114/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa koparko-ładowarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa fabrycznie nowej, nie używanej, bezwypadkowej koparko-ładowarki, rok produkcji 2022 r.
Podstawowe parametry Koparko-ładowarki:
a) Układ napędowy:
− silnik wysokoprężny o pojemności od 3500 do 4400 cm³, spełniający normę min. EU Stage V, zamawiający dopuszcza maszynę z silnikiem o pojemności 4,8 litra.
− moc maksymalna silnika minimum 80 kW,
− skrzynia biegów automatyczna z blokadą zmiennika momentu obrotowego, przełączalna pod obciążeniem,
− 100% blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu, zamawiający dopuszcza również maszynę wyposażoną w blokadę mechanizmu różnicowego typu LSD
− napęd ma cztery koła z możliwością wyboru napędu na dwa koła,
− wspomaganie układu kierowniczego,
− wszystkie koła skrętne,
− przedni most wahliwy,
− rozmiar kół: równe na osi przedniej i tylnej min. 26”,
− dodatkowa metalowa osłona wału napędowego.
b) Układ hydrauliczny:
− układ hydrauliczny zasilany pompą o zmiennym wydatku i parametrach pracy: przepływ maksymalny minimum 150 l/min. i ciśnieniu maksymalnym minimum 200 bar
c) Kabina:
− kabina operatora zamknięta, wyciszona z wentylacją i ogrzewaniem, spełniająca normy ROPS/FOPS, matą podłogową, drzwiami z obu stron, uchylnym tylnym oknem, odchy-laną kolumną kierowniczą, wyposażona w wycieraczki szyb oraz dwa lusterka ze-wnętrzne,
− zamawiający dopuszcza maszynę z kabiną pokrytą trudnościeralnym i łatwym do utrzymania w czystości materiałem
− fotel operatora z zawieszeniem pneumatycznym, z pasem bezpieczeństwa,
− oświetlenie robocze LED min. 4 szt. z przodu i 4 szt. z tyłu kabiny,
− oświetlenie drogowe.
d) Ramię koparkowe:
− sterowanie ramieniem koparkowym bezpośrednie za pomocą dźwigni
− możliwość przesuwu bocznego ramienia koparkowego.
− blokada transportowa wysięgnika i obrotu,
− zasięg na poziomie gruntu minimum 6500 mm.
− maksymalna głębokość kopania minimum 5500 mm.
− kąt obrotu łyżki minimum 180 stopni.
− wysuwane ramię koparki.
− szybkozłącze koparkowe mechaniczne,
− łyżka koparkowa o szerokości 600 mm (tolerancja + 20 mm),
− łyżka koparkowa o szerokości 400 mm (tolerancja + 20 mm),
e) Ramie ładowarkowe:
− sterowanie ramieniem ładowarkowym bezpośrednie za pomocą dźwigni,
− układ równoległego podnoszenia,
− układ amortyzacji ramienia w czasie jazdy,
− udźwig na maksymalnej wysokości minimum 3000 kg,
− łyżka ładowarki wielofunkcyjna 6w1 o pojemności 1,0 – 1,2 m³, otwierana z zębami i widłami do palet. zamawiający dopuszcza maszynę z łyżką ładowarkową o pojemności 1,3 m3
f) Pozostałe wyposażenie
− gumowe podkładki stabilizatorów,
− błotniki na wszystkich kołach,
− światło ostrzegawcza stroboskop,
− alarm cofania,
− wyposażenie: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka, apteczka, smarownica, podsta-wowy zestaw narzędzi.
g) Autoryzowany serwis producenta:
- Autoryzowany serwis producenta w odległości nie większej niż 100 km od siedziby za-mawiającego.
h) Warunki dostawy:
- dostawa wraz ze szkoleniem operatora w terminie 14 dni od podpisania umowy.

Ogólne informacje:
- Zamawiający szacunkowo planuje pracować koparko-ładowarką 1250 godzin rocznie
- Wykonawca ponosi koszty napraw podlegających gwarancji w tym bezpłatne serwisy nie-zbędne do jej utrzymania w okresie gwarancyjnym.

Kod CPV 43260000-3: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.2. Zamawiający wymaga by pojazd był dopuszczony do poruszania się po drogach pu-blicznych zgodne z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym art. 66 i art. 71 ust. 3 Dostarczona koparka ładowarka powinna posiadać świadectwo CE.
4.3. Posiadać napisane w języku polskim wszystkie dokumenty związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu np.: instrukcję używania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim
zamontowanych, książkę gwarancyjną itp
4.4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na adres wskazany przez Zamawiającego.
4.5. Wykonawca przeszkoli osoby z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu Protokół z przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz z adnotacją o osobach, które go odbyły, zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony umowy.
4.6. Odbiór koparko-ładowarki nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego zgodnie z terminami określonymi w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461127,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461127,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461127,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowe PERKOZ Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 874-13-09-686

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 19a

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461127,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.