Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00355829/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00366041/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej – edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luiza.rzeczkowska@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług szkoleniowych dla pracowników Politechniki Łódzkiej – edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49bb2e38-3413-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1.Projektu Dostępna Politechnika Łódzka (POWR.03.05.00-00-A039/20) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355829/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. agresywny/trudny student dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 postępowania stanowi Załącznik nr 1.1 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.1 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. emocji i stresu w trudnych sytuacjach dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 postępowania stanowi Załącznik nr 1.2 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.2 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. sprawnego tworzenia materiałów dydaktycznych wysokiej jakości dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 postępowania stanowi Załącznik nr 1.3 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.3 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 8700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. komunikacji i wykorzystania informacji dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 postępowania stanowi Załącznik nr 1.4 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.4 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 8700,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. kształcenia studentów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 postępowania stanowi Załącznik nr 1.5 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.5 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 16700 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. kursu pierwszej pomocy - szkolenie podstawowe dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 postępowania stanowi Załącznik nr 1.6 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.6 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 5900 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. metod pracy w procesie dydaktycznym – umiejętności niezbędnych w pracy nauczyciela akademickiego dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 postępowania stanowi Załącznik nr 1.7 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.7 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 51000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. metod pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz zaburzeniami zdrowia psychicznego dla pracowników Politechniki Łódzkiej edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 postępowania stanowi Załącznik nr 1.8 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.8 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń podnoszących wiedzę i kompetencje z zakresu dot. poznaj świat osób z niepełnosprawnościami dla pracowników Politechniki Łódzkiej - edycja II w ramach realizowanego Projektu Dostępna Politechnika Łódzka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 9 postępowania stanowi Załącznik nr 1.9 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera nr 5 SWZ – wzór umowy.
4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający stosownie do brzmienia art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i postanowień ogłoszenia o zamówieniu wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby przeprowadzającej szkolenie, zgodnie z Wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4.9 do SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia – termin przeprowadzenia edycji poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z Zamawiającym, jednak wszystkie szkolenia muszą zostać przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2023 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.09.2022 r. nastąpiło wszczęcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający opublikował Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie prowadzonego postępowania, nie publikując jednak ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w dniu 27.09.2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu na stronie prowadzonego postępowania i wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.09.2022 r. Zamawiający dokonał modyfikacji Specyfikacji Warunków Zamówienia, przedłużył termin składania ofert do dnia 03.10.2022r. i zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Zamawiający swoim działaniem naruszył przepisy ustawy Pzp, nie dochowując 7-dniowego minimalnego terminu składania ofert, zgodnie z art. 283 ustawy Pzp. Zamawiający, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu na stronie internetowej na okres krótszy niż wymagany ustawowy termin składania ofert, naruszył zasadę jawności postępowania wyrażoną w art. 18 ust. 1 ustawy Pzp, jak również zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców wskazaną w art. 16 ust. 1 ustawy Pzp.
Wskazane naruszenie przepisów ustawy i podstawowych zasad prowadzenia postępowania uznać należy, za istotne i jednocześnie uniemożliwiające zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługi szkoleniowe dla pracowników Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z zakresu funduszy unijnych w podziale na części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.