Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00353360/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji publicznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-488bee85-4173-4f69-a6db-06fb54dce793
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086778/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Zadanie 2: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM na okres 12 miesięcy
1.3.11 Zadanie 3: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej na okres 12 miesięcy
1.3.12 Zadanie nr 4: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ExtremeCloud IQ Pilot Saas Subscription + PartnerWorksPlus Saas Support na okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20258,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla biblioteki taśmowej IBM TS4300, o której mowa w poniższej tabeli, przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 5813,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej IBM Flash System 5015, o której mowa w poniżej tabeli, przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 5214,4 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ExtremeCloud IQ Pilot Saas Subscription and PartnerWorksPlus Saas Support, o którym mowa w poniżej tabeli, na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 9230,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7146,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7642,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7146,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Pozytywni sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863026446
7.3.3) Ulica: Wrocławska 113/307
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-306
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7146,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5256,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5256,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unified Solutions sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222349150
7.3.3) Ulica: Szachowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-894
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5256,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6808,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12054,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6808,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unified Solutions sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222349150
7.3.3) Ulica: Szachowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-894
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6808,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich z podziałem na zadania: 1. Remont drogi wojewódzkiej nr 346 na odcinku od km 22+940 do km 23+400, 2. Remont drogi wojewódzkiej nr 347 na odcinku od km 1+360 do km 1+630.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu
- Zakup i dostawa dwóch przyczep do transportu quadów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- SZP/243-236/2025 Zagospodarowanie terenu przy budynku P20 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego 12
- Zakup, dostawa i montaż poidełek na parterze i III piętrze oraz modernizacja wentylacji mechanicznej na bloku sportowym w budynku Szkoły Podstawowej nr 78 przy ul. Jedności Narodowej 195 we Wrocławiu
- Remont pomieszczeń biurowych na II piętrze w obiekcie KWP we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania środowiska wirtualnego Vmware albo oprogramowania równoważnego wraz z usługą asysty technicznej dla Sądu Najwyższego.
- Wdrożenie systemu klasy ERP w jednostce Gminy Miasta Gdańska w oparciu o zapewnioną przez Zamawiającego technologię.
- Usługi w zakresie wsparcia systemów informatycznych/oprogramowań, świadczone przez ich producentów
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy oraz jednostek podległych w ramach realizacji grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Asysta techniczna oraz subskrypcja na aktualizację systemów zintegrowanych w SP ZOZ w Łapach
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na usługę serwisu sprzętu i oprogramowania sieciowego w PPNT Gdynia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.