eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzUsługi transportu uczniów z terenu Miasta i Gminy Siewierz do szkół oraz specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu uczniów z terenu Miasta i Gminy Siewierz do szkół oraz specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499400

1.5.8.) Numer faksu: 326499402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ba8ca1a-f71a-4ea2-8236-a9618e2509f7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportu uczniów z terenu Miasta i Gminy Siewierz do szkół oraz specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba8ca1a-f71a-4ea2-8236-a9618e2509f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034693/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych

1.3.3 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Siewierz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Usługa transportu uczniów do szkół na terenie Miasta i Gminy Siewierz w roku szkolnym 2025/2026
1) Przedmiotem zamówienia w Części I postępowania jest świadczenie usługi przewozowej na terenie Miasta i Gminy Siewierz transportem Wykonawcy (pojazdami przystosowanymi do przewozu osób), polegającej na dowozie dzieci i młodzieży z wyznaczonych miejsc przystankowych do:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu, z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 31,
b) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Siewierzu, z siedzibą przy ul. Długiej 2,
c) Szkoły Podstawowej w Brudzowicach, z siedzibą w Brudzowicach przy ul. Szkolnej 41,
d) Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Brudzowicach, z siedzibą
w Dziewkach przy ul. Niwy 16,
e) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Żelisławicach, z siedzibą przy ul. Przyszłości 9,
oraz dowozie powrotnym uczniów z ww. placówek do wyznaczonych miejsc przystankowych.
2) Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma pojazdami w dobrym stanie technicznym (rok produkcji od 2009, norma emisji spalin minimum EURO 4), wyposażonymi w sprawną klimatyzację:
- 1 pojazd posiadający min. 40, a max. 55 miejsc siedzących,
- 1 pojazd posiadający min. 40, a max. 60 miejsc siedzących.
3) Trasy przejazdu na terenie Miasta i Gminy Siewierz obejmują następujące przystanki:
trasa nr 1:
Siewierz – Gołuchowice – Kuźnica Sulikowska – Siewierz – Czekanka - Leśniaki – Żelisławice – Nowa Wioska – Piwoń – Siewierz
szacunkowa długość linii wynosi około 83 km dziennie od pierwszego i ostatniego przystanku i z powrotem
trasa nr 2:
Siewierz – Dziewki – Brudzowice – Dziewki – Podżarze – Żelisławice
szacunkowa długość linii wynosi około 75 km dziennie od pierwszego i ostatniego przystanku i z powrotem
4) Długość średniej dziennej trasy, obsługiwanej przez dwa pojazdy, wynosi około 158 km. Ponadto przewiduje się dowóz uczniów ze szkół wskazanych w pkt 2 lit. a-e oraz uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych z siedzibą w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Zachodniej 4, na zawody sportowe, konkursy szkolne i inne przedsięwzięcia gminne, powiatowe, wojewódzkie oraz ogólnopolskie. Liczba kilometrów dot. dowozu uczniów na ww. wydarzenia wynosi około 2000 km w trakcie trwania umowy. Zlecenia będą składane Wykonawcy na co najmniej 2 dni przed planowanym wyjazdem za pośrednictwem: poczty elektronicznej, telefonicznie, lub faxem. Przewóz odbywać się będzie wg trasy ustalonej przez Zamawiającego.
5) Transport wykonywany będzie pojazdami Wykonawcy (autobusami). Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu wyposażonymi w sprawną klimatyzację i przystosowanymi do przewozu osób, spełniającymi wymagania techniczne określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1251), ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z transportem osób. Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonymi do ruchu, odpowiednio oznakowanymi pojazdami (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2009 r.), zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wiek pojazdu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Rozdziału XXI SWZ. Wiek pojazdów nie może przekraczać 16 lat.
6) Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 60% zapotrzebowania podanego w opisie przedmiotu zamówienia.
7) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras, przystanków oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy.
8) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz – siedziba Wykonawcy.
9) Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa, czystości i estetyki pojazdów, służących do przewozu dzieci oraz do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o wszystkich zaistniałych, w tym nieprzewidzianych przeszkodach w należytym wykonaniu umowy.
b) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za:
- zapewnienie transportu dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami, szczególnie zapewnienie kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi,
- stan techniczny pojazdów, aktualne przeglądy techniczne, ubezpieczenie oraz punktualność dowozów,
- wyposażenie pojazdów w telefon komórkowy, który będzie służył między innymi do informowania rodziców o zaistniałej nagłej awarii.
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących transportowanych dzieci, pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku ze świadczonymi usługami, w tym także związanych z ruchem pojazdów mechanicznych.
d) Przy każdym transporcie Wykonawca zobowiązany jest na prośbę osoby odpowiedzialnej, ustanowionej przez Zamawiającego, do przedłożenia aktualnych dokumentów i uprawnień potrzebnych do realizacji zamówienia (oryginały: prawo jazdy, oświadczenie – poświadczenie spełnienia przez kierowcę wymagań dotyczących transportu osób, dowód rejestracyjny, zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozów: Rzeczpospolita Polska).
e) Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów.
f) Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku awarii autobusu szkolnego, do zapewnienia w ciągu 1 godziny od uzyskania informacji o awarii, autobusu zastępczego o przynajmniej równorzędnym standardzie i ilości miejsc, dostosowanego do przewozu dzieci.
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości kierowcy oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy w trakcie realizacji umowy.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania odpowiednich służb, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. W przypadku stwierdzenia, iż pojazd jest niesprawny technicznie lub nie spełnia wymaganego standardu, Zamawiający ma prawo żądać podstawienia w najszybszym możliwym czasie autokaru sprawnego o wymaganym standardzie, a Wykonawca ma to żądanie spełnić. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku, Zamawiający na koszt Wykonawcy podstawi sprawny autokar o wymaganym standardzie od innego podmiotu.
i) Rozliczenie zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras, ani za czas postoju między trasami.
j) Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do posiadania:
- aktualnego zezwolenia uprawniającego do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym,
- aktualnego prawa jazdy każdego z kierowców uprawnionych do kierowania pojazdami, którymi będzie zapewniony dowóz;
- dokumentów lub oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu przez kierowców ważnego orzeczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy;
- dokumentów ukończenia kursu dokształcającego w zakresie przewozu osób oraz o posiadaniu zaświadczenia o niekaralności,
- polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o łącznej sumie ubezpieczenia minimum 150 000 zł
- Standardów ochrony małoletnich, na podstawie Ustawy z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1606);
k) Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania ze środków transportu zbiorowego.
l) Kierowcy realizujący wykonanie przedmiotu zamówienia powinni posiadać odpowiednie uprawnienia, wiedzę i umiejętności.
m) Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do ubezpieczenia dowożonych uczniów i wychowanków od następstw nieszczęśliwych wypadków.
n) Nie dopuszcza się, aby Wykonawca w trakcie realizowania przewozu, przewoził inne osoby niż dzieci wskazane przez Zamawiającego oraz inne osoby niż wyznaczone do realizacji zamówienia.
o) Autobusy służące do przewozu dzieci muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać pasy bezpieczeństwa oraz aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową.
p) Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji tras oraz zmiany liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy. W szczególności możliwa jest zmiana trasy, w tym jej wydłużenie z uwagi na przebudowy i remonty dróg, zmiany organizacji ruchu i itp.
q) Zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia usług (kierowców/opiekunów) na inne osoby jest możliwa w uzasadnionych przypadkach (na skutek zdarzeń losowych, utraty uprawnień itp.) pod warunkiem wykazania uprawnień i spełnienia innych wymogów w zakresie nie mniejszym niż wskazane w SWZ.
10) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy opisane zostały w punkcie III. 2. 10) SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 213973,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Usługa transportu uczniów z terenu Miasta i Gminy Siewierz wraz z zapewnieniem opieki do specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026
1) Przedmiotem zamówienia w Części I postępowania jest usługa transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Siewierz wraz z zapewnieniem opieki do szkół i placówek kształcenia specjalnego w Będzinie, Czeladzi i Dąbrowie Górniczej w roku szkolnym 2025/2026.
2) Usługa będzie wykonywana 3 pojazdami Wykonawcy, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych – środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1251), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2024, poz. 1539 z późn. zm.) i innych przepisów związanych z przewozem osób.
3) Wykonawca zapewni 3 pojazdy (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 r.) przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażone w sprawną klimatyzację, tj.:
a) pojazd posiadający co najmniej 17 miejsc pasażerskich (w tym 2 stanowiska przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich).
b) 2 pojazdy posiadające co najmniej 17 miejsc pasażerskich każdy (w tym 1 stanowisko przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
w każdym pojeździe).
4) Wykonawca zapewni opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi podczas przejazdu oraz wsiadania i wysiadaniu z pojazdu. Opiekunem musi być osoba:
- pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych, dająca rękojmię szczególnej opieki nad dziećmi podczas dojazdu dzieci do placówek oświatowych i ich powrotu,
- legitymująca się zaświadczeniem o niekaralności,
- niefigurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
- posiadająca zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
- posiadająca uprawnienia w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej.
5) Transport będzie organizowany w dni zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026 (od września 2025 r. do czerwca 2026 r.).
6) Wykonawca zapewni dowóz uczniów do placówek kształcenia specjalnego oraz powrót do miejsca zamieszkania, wg następujących tras:
a) z miejscowości Brudzowice, Dziewki, Siewierz, Gołuchowice, Karsów do:
- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Będzinie, z siedzibą przy ul. 11-go Listopada 7 w Będzinie.
Szacunkowa długość linii od pierwszego do ostatniego przystanku wynosi ok. 80 km.
b) z miejscowości Siewierz, Karsów, Wojkowice Kościelne do:
- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, z siedzibą przy ul. Swobodnej 59 w Dąbrowie Górniczej.
Szacunkowa długość linii od pierwszego do ostatniego przystanku wynosi ok. 65 km.
c) z miejscowości Nowa Wioska, Czekanka, Żelisławice, Siewierz, Wojkowice Kościelne do:
- Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi, z siedzibą przy ul. Szpitalnej 66 w Czeladzi,
Szacunkowa długość linii – od pierwszego do ostatniego przystanku wynosi ok. 90 km.
7) Zamawiający zastrzega sobie modyfikację tras oraz zmianę liczby dowożonych osób w czasie trwania umowy.
8) Zamawiający nie ponosi kosztów za kilometry dojazdowe i zjazdowe na trasie Gmina Siewierz - siedziba Wykonawcy.
9) Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania i przestrzegania Standardów ochrony małoletnich, na podstawie Ustawy z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1606).
10) Warunki niezbędne dla realizacji zamówienia publicznego:
a) Transport jest organizowany wyłącznie w dni nauki szkolnej w roku 2025/2026.
W uzasadnionych wypadkach transport uczniów na terenie Miasta i Gminy Siewierz może być organizowany w dni wolne od zajęć dydaktycznych, jeżeli w takim terminie odbywają się przedsięwzięcia szkolne.
b) W przypadku awarii pojazdu czas zapewnienia pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 60 minut. W przypadku niezapewnienia pojazdu zastępczego, Wykonawca pokrywa pełne koszty wynajmu innego przewoźnika. Wykonawca ponosi:
- koszty utrzymania pojazdów, w szczególności koszty zakupu paliwa,
- koszty bieżącej eksploatacji i napraw,
- koszty zatrudnienia i szkolenia kierowców.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości tras, wynikającego z aktualnych potrzeb w tym zakresie.
Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 60 % zapotrzebowania podanego w opisie przedmiotu zamówienia.
11) Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Punkcie III. 2. 11) SWZ
12) wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy opisane zostały w punkcie III. 2. 12) SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 372547,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248523,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577976,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248523,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PRZEWOZOWE MATI-TRANS KRZYSZTOF ŻUREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240298404

7.3.3) Ulica: OBROŃCÓW POCZTY GDAŃSKIEJ 119

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248523,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357540,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390852,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357540,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "EUROCAR" SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ ZAKRZEWSKI, SŁAWOMIR RUCIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272575244

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 21

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357540,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.