Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00401086/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
- 2023/BZP 00407582/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00462354/01 - Wynik z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Całodobowa ochrona bezpośrednia mienia i osób oraz monitoring wizyjny obiektów Leśnego Banku Genów Kostrzyca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca
1.2.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Miłków
1.4.2.) Miejscowość: Miłków
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-535
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 757131048
1.4.8.) Numer faksu: 757131754
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
LEŚNICTWO
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416430
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00401086
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2024-10-21
Po zmianie:
2024-09-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2024-10-21
Po zmianie:
2024-09-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Każda zmiana i uzupełnienie Umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację Przedmiotu Umowy.
2. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji w Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
Po zmianie:
1. Zamawiający na podstawie art 439 ust. 1 i 2 PZP przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany (zwiększenia lub obniżenia) przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłaty nagród z zysku ogłaszanego w Monitorze Polskim obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
2. Zmiany wysokości wynagrodzenia, o których mowa w ust. 1 będą dokonywane według zasad opisanych poniżej:
1) Strony dokonają zmiany wynagrodzenia w danym Roku dokonywania Waloryzacji pod warunkiem, że przeciętne miesięczne wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłaty nagród z zysku ogłaszane w Monitorze Polskim obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za rok poprzedni („Obwieszczenie Prezesa GUS”) zmieni się o więcej niż 15% licząc w stosunku do jego wartości w roku poprzednim („Warunek Waloryzacji”);
2) Strona wnioskująca o dokonanie zmiany wynagrodzenia powinna wystąpić z wnioskiem do drugiej Strony o zmianę wynagrodzenia w terminie 30 dni od opublikowania Obwieszczenia Prezesa GUS. Jeżeli w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim Strona nie wystąpi do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmian wynagrodzenia, to wówczas Strony przyjmować będą, że zrzeka się roszczenia o zmianę wynagrodzenia;
3) Jeżeli w danym Roku dokonywania Waloryzacji zaistnieje Warunek Waloryzacji, to ta część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, której zapłata przypadać będzie począwszy od miesiąca następującego po miesiącu publikacji obwieszczenia Prezesa GUS będzie waloryzowana o wskaźnik określony w pkt 4 („Wskaźnik Waloryzacji”);
4) Wskaźnik Waloryzacji będzie stanowił połowę wzrostu lub spadku procentowego przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłaty nagród z zysku określonego Obwieszczeniu Prezesa GUS w stosunku do roku poprzedniego; Wskaźnik Waloryzacji będzie wyrażony procentowo.
3. Każda zmiana i uzupełnienie Umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację Przedmiotu Umowy.
4. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji w Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-02 10:00
Po zmianie:
2023-10-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-02 10:30
Po zmianie:
2023-10-03 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-10-31
Po zmianie:
2023-11-01
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia ZSO Nr 1 w Łodzi
- Nocna ochrona mienia, terenu i budynków Politechniki Śląskiej w Katowicach. Znak sprawy DZPZ.283.49.2025.AG.
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Usługa ochrony budynków i mienia wraz z obsługą portierską w IERiGŻ-PIB
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.