eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA - UL. PAWIA.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA – UL. PAWIA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435345

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA – UL. PAWIA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66237cf2-0ddd-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miasta Myszkowa - ul. Pawia - poprawa infrastruktury.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317159

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1870147,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 360147,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w ul. Pawiej w Myszkowie. Z uwagi na skomplikowany charakter robót dokumentacja projektowa została podzielona na dwa etapy tj.: etap w terenach otwartych w ul. Pawiej oraz etap w terenach zamkniętych PKP w ul. Pawiej. Budowana sieć wodociągowa została zaprojektowana z rur o średnicach Ø 125 z wykorzystaniem materiałów uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej. Długość budowanego odcinka dla terenów otwartych w ul. Pawiej wynosi 684,66 m, natomiast długość budowanego odcinka dla terenów zamkniętych PKP w ul. Pawiej wynosi 310,16 m. Całkowita łączna długość budowanej sieci wodociągowej wynosi 994,82 m. Projektowany wodociąg zostanie włączony w punkcie W1 na wysokości posesji ul. Nowowiejska 145 do istniejącego wodociągu rozdzielczego PVC o średnicy Ø 160 mm. Na budowanej sieci wodociągowej zostaną zamontowane hydranty nadziemne DN 80 w ilości 8 sztuk z podwójnym zamknięciem których zadaniem będzie odpowietrzanie i odwadnianie budowanego odcinka sieci. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót budowlanych metodą wykopu otwartego lub metodą przewiertu sterowanego, przy czym odcinek sieci wodociągowej przebiegającej pod torami kolejowymi PKP należy wykonać wyłącznie metodą przewiertu sterowanego. W przypadku wykonania robót budowlanych metodą przewiertu sterowanego należy zastosować rury trójwarstwowe typu RC o średnicach zgodnych z projektem. Przejście pod linią kolejową należy wykonać metodą przewiertu sterowanego rurą przewiertową (osłonową) PE SDR11 Dn 225 pod kątem 90° w stosunku do osi torów. Przewiert należy wykonać jedną rurą PE 225 x 20,5 mm o długości 38,04 m. na odcinku linii kolejowej nr 1 Warszawa Katowice w lokalizacji Myszków Nowa Wieś przy 258 km przebiegu torów. Na odcinku od punktu W1 do punktu W2 (odcinek przejścia pod torami kolejowymi) należy zastosować materiał do budowy wodociągu zgodny z projektem, tj. z rur o połączeniach kielichowych, z żeliwa sferoidalnego GGG 40 wg PN-EN 545:2010. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca bezwzględnie musi powiadomić użytkowników sieci i innego uzbrojenia, z którymi budowana sieć wodociągowa może kolidować w czasie prowadzenia robót. W związku z podpisaną przez Gminę umową nr KNKa7.6141.124.2020/36 z dnia 28.06.2022 r. dotyczącą zezwolenia na prowadzenie robót w gruntach PKP Wykonawca winien uiścić jednorazową opłatę za umieszczenie i pozostawienie infrastruktury w gruncie na nieruchomościach o nr ewid. 750/9 i 1256 obręb Nowa Wieś w terminie nie później niż 21 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych w wysokości 2 172,18 zł brutto. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na udostępnienie nieruchomości w celu prowadzenia robót oraz poniesienie opłat za zajęcie powierzchni terenów PKP.
2. Przedmiot zamówienia został wyczerpująco opisany w załączniku
nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do SWZ umożliwi podłączenie się sieci wodociągowej potencjalnym użytkownikom – odbiorcom wody pitnej. Zaprojektowana sieć wodociągowa nie stanowi barier dla osób z niepełnosprawnościami w ww. zakresie.
4. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
5. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
­ 45000000-7: Roboty budowlane;
2) Dodatkowe kody CPV: w SWZ.
6. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
11. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części poprzez udzielanie zamówienia w trzech odrębnych postępowaniach. Zamawiający uważa, że dalszy podział udzielonego zamówienia w przedmiotowym postępowaniu nie będzie dokonywany z przyczyn techniczno-organizacyjnych i ekonomicznych. Zważywszy na fakt, że przedmiotowe zadanie do wykonania jest technicznie trudne a podział spowodowałby zwiększenie jego trudności w jego realizacji np. w koordynacji robót na terenach otwartych w ul. Pawiej
z terenami zamkniętymi PKP w ul. Pawiej, szybkości w prowadzeniu prac ziemnych i montażowych, czasowej zmiany organizacji ruchu samochodowego, a w rezultacie zostałby zakłócony zamierzony efekt końcowy i rzeczowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SIGMA Milena Bacior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5771984014

7.3.3) Ulica: Bankowa 48c

7.3.4) Miejscowość: Niegowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.