eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LyskiBudowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LYSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Lyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4300051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84851ee9-e095-44b7-9e1d-7606405df6b1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84851ee9-e095-44b7-9e1d-7606405df6b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023963/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja pn. „Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski” współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 EFRR - działanie FESL.03.02 zrównoważona multimodalna mobilność miejska – ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025.RI-DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BUDOWA CENTRUM PRZESIADKOWEGO W GMINIE LYSKI (dz. ewid. nr 1463, 1338/46, 1337/46 1383/46) – formuła „zaprojektuj i wybuduj”. W zakres opracowania zostaje włączona dodatkowa działka o numerze 1382/46 nabyta po sporządzeniu programu funkcjonalno-użytkowego.

Prace projektowe:
1) Przedstawienie projektu centrum przesiadkowego opartego na wytycznych PFU i aktualnych przepisach.
2) Zgodnie z wytycznymi Funduszów Europejskich dla Śląska 2021-2027 - Priorytet III Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności, Działanie 03.02 Zrównoważona multimedialna mobilność miejska nabór FESL.03.02.-IŻ.01-117/24 - wymagana jest zgodność projektu z:
• zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnością,
• zasadą równości kobiet i mężczyzn,
• Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej,
• Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych,
• zasadą zrównoważonego rozwoju, w tym zasadą „nie czyń poważnych szkód” (DNSH).
Dodatkowo wymagane jest w projekcie uwzględnienie wytycznych, wynikających z: Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
3) Zgodnie z dotychczasowym rozpoznaniem należy w projekcie zawrzeć projekty branżowe zakładające przebudowę następujących sieci:
• Sieć kanalizacji sanitarnej KS200 o długości około 87 m,
• Sieć wodociągowa woD o długości 60 m,
• Sieć teletechniczna
4) Po akceptacji zamawiającego lokalizacji, rozwiązań technicznych, oraz rozwiązań materiałowych uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii oraz uzgodnień w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę

Roboty budowlane – realizacja
1) Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych.
2) Wdrożenie zastępczych ciągów komunikacyjnych zgodnie z tymczasowa organizacją ruchu.
3) Rozbiórki elementów istniejącego zagospodarowania terenu wraz z ze składowaniem materiałów nadających się do ponownego wykorzystania we wskazanym przez inwestora miejscu.
4) Rozpoczęcie procesu budowy centrum zgodnie kolejnością wykonywania prac budowlanych.
5) Odbiór końcowy oraz przekazanie do użytkowania wraz z uzyskaniem pozwolenia.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach 240 cm x 120 cm zgodnie z wytycznymi Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Wytyczne dostępne pod adresem https://funduszeue.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_oznakowania#tablice

Uwaga!
• tablicę należy umieść niezwłocznie po rozpoczęciu prac w miejscu realizacji inwestycji,
• tablica musi być ustawiona w ogólnodostępnym i dobrze widocznym miejscu.
Szczegółowy opis zakresu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy pn. „Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski”, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2698000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4136333,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2698000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Koziołek P.P.H.U. Kris-Bruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421102540

7.3.3) Ulica: Pochyła 86D

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-251

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2698000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.