Og³oszenie z dnia 2023-09-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00469820/01 - Wynik z dnia 2023-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Remont odcinka drogi gminnej nr 004814F na ul. Chrobrego w m. O³obok"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sk±pe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sk±pe 65
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sk±pe
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.skape.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont odcinka drogi gminnej nr 004814F na ul. Chrobrego w m. O³obok"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-30980641-5863-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00416216
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30980641-5863-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e – Zamówienia , oraz poczty elektronicznej, które dostêpne s± pod adresami:
-https://ezamowienia.gov.pl/pl/
-przetargi@skape.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego (z³o¿enie oferty wraz za³±cznikami), musi posiadaæ konto Wykonawcy na portalu e -
Zamówienia. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo - aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y
dostêp do sieci Internet; komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa , w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez
osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub
podpisu osobistego. Szczegó³owe informacje zawarte s± w rozdziale V SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informujemy,
¿e:
a) Administratorem danych osobowych jest Gmina Sk±pe, Sk±pe 65, 66-213 Sk±pe, urzad@skape.pl, tel. 683419212.
b) we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem
danych mo¿na siê kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych u Administratora listownie na adres Administratora, na adres e-mail:
iod@skape.pl lub tel. 683419213.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia
umowy;
d) Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych s±:
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze
wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (zwan± dalej PZP);
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do
podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy;
e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o jawno¶æ postêpowania na podstawie art. 18, art. 74 PZP,
f) Pani/Pana dane osobowe nie s± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
g) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
okresy wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu, up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li
przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami; po up³ywie wskazanych
powy¿ej terminów dokumenty zostan± zarchiwizowane zgodnie z przepisami prawa obowi±zuj±cymi w tym zakresie.
h) Informujemy, i¿ przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa:
- prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, a
tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
i) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa) je¿eli uwa¿a Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;
j) podanie danych osobowych jest wymogiem wynikaj±cym z ustawy PZP, a w przypadku, z³o¿enia oferty najkorzystniejszej tak¿e
warunkiem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego; niepodanie danych mo¿e skutkowaæ wadliwo¶ci± z³o¿onej oferty i
jej odrzuceniem;
k) w trakcie przetwarzania danych ¿adne decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± budowane
¿adne profile.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na „Remoncie odcinka drogi gminnej nr 004814F na ul. Chrobrego w m. O³obok”, które dofinansowane s± z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Prace budowlane do wykonania w ramach ww. zadania bêd± prowadzone w m. O³obok na dz. ewid. nr 414 stanowi±c± w³asno¶æ Gminy Sk±pe.
3. Zakres prac obejmuje roboty wynikaj±ce z dokumentacji projektowej i bêd± polega³y w szczególno¶ci:
1) roboty przygotowawcze – pomiarowe, usuniêcie humusu,
2) profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a,
3) wykonanie prac remontowych nawierzchni,
4) wykonanie poboczy,
5) roboty wykoñczeniowe.
W robotach drogowych nie dopuszcza siê stosowania kruszywa kamiennego pomiedziowego.
4. Wszystkie materia³y zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcê musz± posiadaæ atesty i byæ dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni nale¿y wykonywaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, o której mowa w ust. 8 poni¿ej.
5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy bêdzie obejmowa³ wszystkie prace niezbêdne do nale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadan± przez Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 8 poni¿ej, jak równie¿ z punktu widzenia celu, który ma osi±gn±æ Zamawiaj±cy w postaci remontu drogi gminnej nr 004814F na ul. Chrobrego w m. O³obok oraz z umow± z Wykonawc±.
6. Szczegó³owy zakres prac do wykonania opisany zosta³ w SWZ, dokumentacji projektowej, Szczegó³owej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarze robót
za³±cznik nr 2 do umowy.
7. W zakresie obowi±zków Wykonawcy bêdzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót w dokumentacji, a tak¿e tych, które wynikn± z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak równie¿ przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnieñ, warunków, zatwierdzeñ, ustaleñ itp., uzyskanych przez Zamawiaj±cego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
8. Roboty budowlane zostan± wykonane zgodnie z dokumentacj± projektow±, opracowan± przez IDEO Joanna Szar³owicz, ul. Moniuszki 18a/39, 65-409 z siedzib± w Zielonej Górze oraz ze zg³oszeniem robót budowlanych w dniu 13.09.2023r. w Starostwie Powiatowym w ¦wiebodzinie oraz uzyskanym za¶wiadczeniem o braku sprzeciwu z dnia 21.09.2023r.
9. Wykonawca zrealizuje roboty z materia³ów, elementów wyposa¿enia i urz±dzeñ w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na w³asny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materia³ów, elementów wyposa¿enia i urz±dzeñ, których dostarczenie obci±¿a Wykonawcê, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powy¿ej, uwzglêdniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 projektu umowy.
10. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z przedmiotem zadania i dokumentacj± projektow±, rozpozna³ zakres robót konieczny do wykonania w ramach przedsiêwziêcia, który wyceni³ w swojej ofercie. Wykonawca nadto o¶wiadcza, ¿e roboty objête umow± nale¿± do zakresu jego dzia³alno¶ci i profesjonalnie zajmuje siê wykonaniem takich robót.
11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwi±zañ materia³owych oraz parametrów planowanych do zamontowania urz±dzeñ. U¿ycie przez Wykonawcê materia³ów i urz±dzeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci, je¿eli nie uprzedzi³ Zamawiaj±cego o ryzyku zwi±zanym z u¿yciem okre¶lonych materia³ów i urz±dzeñ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji o 12 miesiêcy ponad wymagane 24 miesi±ce
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wymogi posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) wiedza i do¶wiadczenie:
Warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni co najmniej 900,00 m2.
2) osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
• 1 osobê w charakterze kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami bran¿y drogowej bez ograniczeñ z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu budow± po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i powierzchni oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane
nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ),
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z za³±cznikami nr 4, 5 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Za³±cznik nr 2 do SWZ - O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.2. Za³±cznik nr 5 do SWZ – Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. (je¶li dotyczy).
3. Za³±cznik nr 10 do SWZ – Kosztorys ofertowy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¶li dotyczy).
5. Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wymogi dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
3) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
4) Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powinien z³o¿yæ do oferty O¶wiadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2).
5) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp , Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6) Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowanie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zosta³y zawarte we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.2. Umowa zawarta zostanie z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci SWZ oraz danych zawartych w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewidzia³ wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przysz³e zobowi±zania Wykonawcy i Zamawiaj±cego, w tym dotycz±ce mo¿liwo¶ci dokonania zmian w § 2, 6, 7, 14 w projekcie umowy.
4. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci zmiany. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
5. Poza sytuacjami dopuszczaj±cymi dokonanie zmian umowy, przewidzianymi we wzorze umowy, dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne umowy rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postanowienia o zamówieniu nie wp³ynê³yby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania. Takimi zmianami s± zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycz±ce nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.
6. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniuagresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) z postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ
publicznych wyklucza siê:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3,
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostka dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3. (Art. 1 pkt 3 – W celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej
w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2, stosuje siê: wykluczenie z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11wrze¶nia
2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021. Poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 oraz z 2022 r. poz. 25).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Lubliñcu z podzia³em na 2 zadania
- "Poprawa dostêpno¶ci do edukacji szkolnej w Mie¶cie i Gminie Buk. Szko³a podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Ekopracownia pod chmurk± w ZS Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. 1000-lecia Pañstwa Polskiego w Nakle ¦l±skim - Zieleniec - ETAP I
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkó³ Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Miko³owie przy ul. Pokoju 4a
- Rewitalizacja terenów zielonych na terenie Muzeum Woli przy ul. Srebrnej Etap I
- "Przebudowa lub doposa¿enie istniej±cego placu zabaw przynale¿nego do Gminnego ¯³obka w Charbrowie."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.