Og³oszenie z dnia 2025-09-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00342105/01 - Og³oszenie z dnia 2025-07-23
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie wywozu nieczysto¶ci p³ynnych z jednostek podleg³ych KSP
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA STO£ECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ksp.policja.gov.pl/zam/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11431481.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie wywozu nieczysto¶ci p³ynnych z jednostek podleg³ych KSP2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37024917-e11b-442b-a9ef-1d686a9164b9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00416171
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00123338/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 Wywóz nieczysto¶ci p³ynnych z terenu m.st. Warszawy oraz powiatów: pruszkowskiego, legionowskiego, grodziskiego, piaseczyñskiego, otwockiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00342105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-1908/25/130/AG
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 360624,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie wywozu nieczysto¶ci p³ynnych z jednostek podleg³ych KSP.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dego zadania zawarty zosta³ w za³±czniku nr 5 do SWZ oraz w Rozdziale XIX SWZ.
3. Miejsce wykonania zamówienia - teren m.st. Warszawa.
4. Czas realizacji us³ugi: zgodnie z ofert± Wykonawcy - maks. 24 godziny, licz±c od momentu przekazania przez Zamawiaj±cego zlecenia.
5. Termin obowi±zywania umowy: nie wcze¶niej jak od dnia 06.09.2025r. i realizowana bêdzie przez okres 36 miesiêcy, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ do osi±gniêcia kwoty, zgodnie z ofert± Wykonawcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90410000-4 - Us³ugi usuwania ¶cieków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 257004,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie wywozu nieczysto¶ci p³ynnych z terenu powiatu legionowskiego.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dego zadania zawarty zosta³ w za³±czniku nr 5 do SWZ oraz w Rozdziale XIX SWZ.
3. Miejsce wykonania zamówienia - teren powiatu legionowskiego.
4. Czas realizacji us³ugi: zgodnie z ofert± Wykonawcy - maks. 24 godziny, licz±c od momentu przekazania przez Zamawiaj±cego zlecenia.
5. Termin obowi±zywania umowy: nie wcze¶niej jak od dnia 27.09.2025r. i realizowana bêdzie przez okres 36 miesiêcy, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ do osi±gniêcia kwoty, zgodnie z ofert± Wykonawcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90410000-4 - Us³ugi usuwania ¶cieków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30492,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie wywozu nieczysto¶ci p³ynnych z terenu powiatu piaseczyñskiego.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dego zadania zawarty zosta³ w za³±czniku nr 5 do SWZ oraz w Rozdziale XIX SWZ.
3. Miejsce wykonania zamówienia - teren powiatu piaseczyñskiego.
4. Czas realizacji us³ugi: zgodnie z ofert± Wykonawcy - maks. 24 godziny, licz±c od momentu przekazania przez Zamawiaj±cego zlecenia.
5. Termin obowi±zywania umowy: nie wcze¶niej jak od dnia 06.09.2025r. i realizowana bêdzie przez okres 36 miesiêcy, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ do osi±gniêcia kwoty, zgodnie z ofert± Wykonawcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90410000-4 - Us³ugi usuwania ¶cieków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27720,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie wywozu nieczysto¶ci p³ynnych z terenu powiatu otwockiego.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dego zadania zawarty zosta³ w za³±czniku nr 5 do SWZ oraz w Rozdziale XIX SWZ.
3. Miejsce wykonania zamówienia - teren powiatu otwockiego.
4. Czas realizacji us³ugi: zgodnie z ofert± Wykonawcy - maks. 24 godziny, licz±c od momentu przekazania przez Zamawiaj±cego zlecenia.
5. Termin obowi±zywania umowy: od dnia 06.09.2025r. i realizowana bêdzie przez okres 36 miesiêcy, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ do osi±gniêcia kwoty, zgodnie z ofert± Wykonawcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90410000-4 - Us³ugi usuwania ¶cieków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25344,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 229392,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 412905,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252331,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZARY DUDZIÑSKI PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO US£UGOWE DUDZIÑSCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 017375385
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza nr 429
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rembelszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZARY DUDZIÑSKI PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE DUDZIÑSCY
jakie przetargi wygra³a firma
CEZARY DUDZIÑSKI PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE DUDZIÑSCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 252331,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 27216,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 29937,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29937,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZARY DUDZIÑSKI PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO US£UGOWE DUDZIÑSCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 017375385
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza nr 429
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rembelszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZARY DUDZIÑSKI PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE DUDZIÑSCY
jakie przetargi wygra³a firma
CEZARY DUDZIÑSKI PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE DUDZIÑSCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29937,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JARPER" SPÓ£K¡ Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 017434857
7.3.3) Ulica: Aleja Krakowska nr 108A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kolonia Warszawska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17496,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Podstawa prawna:
Art. 255 pkt 1 ustawy „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.”
Podstawa faktyczna:
Do up³ywu terminu sk³adania ofert tj. do dnia 31 lipca 2025r. do godz. 11:00 w ww. postêpowaniu w zadaniu nr 4 nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnêtrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Siedlcach przy ul. Pu³askiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnêtrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont czê¶ci pomieszczeñ Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





