eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskarzewAktywny Plac Zabaw w Promyczku



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aktywny Plac Zabaw w Promyczku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łaskarzew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Łaskarzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-450

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256845024

1.5.8.) Numer faksu: 256845155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@laskarzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laskarzew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://laskarzew.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktywny Plac Zabaw w Promyczku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4517d659-a61a-499b-899c-284f9861e9b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074367/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Aktywny Plac Zabaw w Promyczku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.35.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i dostaw w ramach zadania:
AKTYWNY PLAC ZABAW W PROMYCZKU,
na które Gmina Łaskarzew otrzymała dofinansowanie w wysokości 255.365 zł ze środków pochodzących
z Funduszu Pracy w ramach programu "Aktywne place zabaw 2025", realizowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Przedmiot Umowy zostanie zrealizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj” i obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej,
2) przygotowanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych zgodnie wymogami wynikającymi z Prawa budowlanego,
3) wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji,
4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót,
5) przygotowanie dokumentacji powykonawczej (w tym instrukcji eksploatacji i konserwacji wyposażenia placu zabaw oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – o ile będzie konieczna do zgłoszenia zakończenia wykonanych prac),
6) uczestnictwo w kontroli pomontażowej placu zabaw po wykonaniu prac, potwierdzającej zgodność placu zabaw i nawierzchni z normami PN-EN 1176 i 1177,
7) ewentualne wykonanie prac naprawczych wg wytycznych zawartych w protokole z kontroli pomontażowej placu zabaw,
8) uczestnictwo w re-kontroli pomontażowej placu zabaw w przypadku gdy konieczne będzie wykonanie prac naprawczych,
9) świadczenie usług gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi.
Zakres zadania obejmuje:
1. Roboty budowlane – przygotowanie nawierzchni pod altanę rekreacyjną z płyt gumowych EPDM na podbudowie – ok. 35 m2,
2. Roboty budowlane – budowa altany rekreacyjnej z przewijakiem na przygotowanym podłożu. Altana drewniana z dachem czterospadowym o wym. ok. 7*5 m - 1 szt. Wymagana realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,
3. Dostawa wyposażenia altany – meble rekreacyjne (stół + 2 ławki) - 4 komplety,
4. Roboty budowlane – wymiana istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej na istniejącym placu zabaw – z użyciem certyfikowanej sztucznej trawy z podkładem amortyzującym (rozebranie starej nawierzchni i położenie nowej) – ok. 166 m2,
5. Roboty budowlane – utworzenie miejsca do uprawy roślin przez dzieci (elementy trwale związane
z gruntem – zakotwione),
1) skrzynie do uprawy roślin – 5 szt.
2) mini-szklarnia – 1 szt.
3) stoliki robocze dla dzieci (stolik + ławka) – 2 komplety,
4) kompostownik – 1 szt.
5) domki dla owadów – 2 szt.
6) system ogrodzenia z furtką – 1 kpl.
6. Dostawa wyposażenia istniejącego placu zabaw (elementy trwale związane z gruntem – zakotwione)
1) panel ścienny dla dzieci – tablica naukowa zewnętrzna montowana na stałe – 1 kpl.,
2) tablica dźwiękowa dydaktyczna – montowana przy altanie – 2 szt.
3) stacja pogody dydaktyczna – 1 szt.
4) ścieżka sensoryczna (ok. 50 m2) – 1 kpl.
5) instrumenty do parku muzycznego – 2 szt.
6) zabawka na plac zabaw – samochodzik – 1 szt.
7. Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci (elementy ruchome – niezwiązane z gruntem) – Zamawiający zastrzega, że wydatki na zakup wyposażenia niezwiązanego z gruntem mogą stanowić do 10% łącznych kosztów realizacji zadania. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej relacji procentowej oferta będzie ulegała odrzuceniu.
1) żagiel do ochrony przed słońcem – 2 szt.
2) parasol – 2 szt.
3) zabawka ruchoma – gąsienica – 1 szt.
4) zabawka dmuchana – zjeżdżalnia – 1 szt.
5) drobne zabawki i pomoce dydaktyczne (m.in. lornetki, lupy, narzędzia do uprawy roślin) – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 9 i 10 - OPZ cz. I i II oraz projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268773,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327303 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268773,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ligno Design Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262219376

7.3.4) Miejscowość: Stary Pilczyn 66

7.3.5) Kod pocztowy: 08-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Warszawski Fundusz Rozwoju Inwestycji
Sp. z o. o., ul. Puławska 405-116, 02-801 Warszawa – nawierzchnia z EPDM
i sztucznej trawy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268773,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.