eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Irz±dze › ,,Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irz±dzach'



Og³oszenie z dnia 2022-10-28

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irz±dzach'

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM.JANA LEDWOCHA W IRZ¡DZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001030871

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Irz±dze

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48797728726

1.5.8.) Numer faksu: +48343543005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.irzadze@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp.irzadze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irz±dzach'

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d9d8dccb-55d0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00415908

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00412554/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 ,,Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irz±dzach"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.sp.irzadze.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://www.bip.sp.irzadze.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostêpne s± odpowiednio na stronach miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przyst±pieniem do wysy³ania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznaæ siê z aktualnymi i bie¿±cymi regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postêpowania zgodnie z nimi.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irz±dzach z siedzib± w Irz±dzach Nr 126, 42-446 Irz±dze
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej w Irz±dzach jest Pani Katarzyna Macherzyñska, kontakt: kmacherzynska.ido@gmail.com
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „ Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Szko³y Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irz±dzach” Numer postêpowania: SP2-26/1/2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) wszelkie dane powierzone przez wykonawcê bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z zapisów Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ,,Dostawa oleju opa³owego lekkiego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irz±dzach” w ilo¶ci ok. 50 000 litrów na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irz±dzach. Ilo¶ci oleju opa³owego to przewidywane i szacunkowe zapotrzebowanie, które mo¿e ulec zmianie w zale¿no¶ci od panuj±cych warunków atmosferycznych. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie wzglêdem Zamawiaj±cego z tytu³u niewykorzystania pe³nej ilo¶ci oleju.
Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczany olej opa³owy lekki spe³nia³ warunki jako¶ci zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016, poz.2008). Ponadto dostarczamy przez Wykonawcê lekki olej opa³owy musi byæ zgodny z norm± PN-C-96024:2011.
1.2. Szczegó³owe parametry przedmiotu zamówienia:
• − warto¶æ opa³owa – min. 42,6 MJ/kg;
• − temperatura zap³onu – min. + 56°C;
• − zawarto¶æ siarki – max. 0,100% (m/m)
• − gêsto¶æ w temperaturze + 15°C – max. 0,86c/cm3
• - lepko¶æ kinetyczna w temp. 20°C – max. 6,00 mm2/s
• - sk³ad frakcyjny do 250°C destyluje – max. 65%
• - sk³ad frakcyjny do 350°C destyluje – min. 85%
• - tem. P³yniêcia – max. -20°C
• - zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych – max. 24 mg/kg
• Zawarto¶æ wody – max. 200 mg/kg
• Olej opa³owy powinien zawieraæ czerwony barwnik oraz znacznik zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi.


Wykonawca bêdzie dostarcza³ przedmiot zamówienia autocystern± zaopatrzon± w pompê roz³adunkow± z aktualnym ¶wiadectwem legalizacji urz±dzenia pomiarowego oraz wê¿em roz³adunkowym z z³±czkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa. Ilo¶æ paliwa wskazana na przep³ywomierzu bêdzie ilo¶ci± dostarczon± do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ okazania ¶wiadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której bêdzie dokonywany roz³adunek oleju opa³owego. Ka¿dorazowa dostawa lekkiego oleju zostanie potwierdzona ¶wiadectwem jako¶ci. Dokument taki nale¿y dostarczaæ przy ka¿dorazowej dostawie przedmiotu zamówienia. Parametry dostarczonego oleju musz± byæ zgodne ze ¶wiadectwem jako¶ci i z obowi±zuj±cymi w tym zakresie normami i wymogami dla kot³owni opalanych paliwem p³ynnym. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ dostarczonego oleju opa³owego i za ewentualne szkody Zamawiaj±cego wynik³e z tego tytu³u. Ka¿dorazowa prawid³owa dostawa oleju opa³owego bêdzie potwierdzana dokumentem „WZ”, podpisywanym przez osobê przywo¿±c± olej i przedstawiciela Zamawiaj±cego, do którego bêdzie on dostarczany. Dokument „WZ” powinien zawieraæ: nazwê Wykonawcy, miejsce i datê dostawy, nazwê wyrobu, jednostkê miary oraz ilo¶æ dostarczonego oleju. Je¿eli w toku odbioru ilo¶ciowego dostarczonego oleju opa³owego zostan± stwierdzone braki ilo¶ciowe lub jako¶ciowe dostarczonego oleju, przedstawiciel Zamawiaj±cego ma prawo do odmowy podpisania dokumentu „WZ”, potwierdzaj±cego prawid³owo¶æ dostawy oleju opa³owego. W takim wypadku Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w ci±gu dwóch dni roboczych dostarczyæ brakuj±c± ilo¶æ oleju opa³owego lub dostarczyæ olej opa³owy wolny od wad. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z dostaw± brakuj±cej ilo¶ci oleju opa³owego lub dostarczeniem oleju opa³owego wolnego od wad. Po dokonaniu uzupe³nienia brakuj±cej ilo¶ci oleju lub oleju wolnego od wad przedstawiciele stron sporz±dz± dokument „WZ”, celem potwierdzenia przyjêcia brakuj±cej ilo¶ci. Je¿eli Wykonawca nie przedstawi wraz z dostaw± oleju opa³owego wymaganego ¶wiadectwa jako¶ci lub atestu jako¶ciowego, o których mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, potwierdzaj±cego spe³nianie wymagañ jako¶ciowych, o których mowa w umowie, przedstawiciel Zamawiaj±cego ma prawo do odmowy odbioru dostarczonego oleju opa³owego, a¿ do momentu dostarczenia przez Wykonawcê ¶wiadectwa jako¶ci lub innego dokumentu równowa¿nego. Za wszelkie ewentualne szkody, powsta³e w zwi±zku z tymi okoliczno¶ciami, odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca.
1.3. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiaj±cego ujête w niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ust. 1 i ust. 2 Pzp:
- nie podlegaj± wykluczeniu;
- spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w postêpowaniu.
b) uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r. Prawo Energetyczne
(Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.)
c) zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w postêpowaniu.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca wyka¿e, ¿e dostarczy³ w ramach jednej umowy lub zamówienia olej opa³owy o ³±cznej ilo¶ci minimum 20 litrów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
8.3.1. Wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ;
8.3.2. Dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.)

8.4. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

8.5. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

8.6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

8.7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

8.8. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych SWZ, w zakresie i w sposób okre¶lony w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: brak podstaw wykluczenia:
8.2.1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ;
8.2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.