Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00385354/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA SYSTEMU POŻAROWEGO, OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO PRZEPISÓW PPOŻ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KIELECKIE CENTRUM KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290021833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-334
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413676711 wew 245
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@kck.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kck.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA SYSTEMU POŻAROWEGO, OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO PRZEPISÓW PPOŻ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a3da7a-3451-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00282629/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja systemu pożarowego, oświetlenia awaryjnego oraz dostosowanie budynku do przepisów p.poż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCK/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia awaryjnego na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej.
Powyższy system oświetlenia musi być dostosowany do posiadanej przez Zamwiającego już części urządzeń.
Zakres prac:
- Montaż centrali monitorowania opraw oraz modułów komunikacyjnych i modułów rozszerzeń
- Montaż i dostawa opraw awaryjnych i ewakuacyjnych z piktogramami
- Ułożenie okablowania magistrali monitorującej
Zamawiający posiada już:
centrala data2 max 4096 ip30wb plaster miodu- 1 szt
- Obliczenia oświetlenia awaryjnego.
Powyższe prace należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej oraz załączonego przedmiaru robót.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie wymagane przepisami pomiary po modernizacji oświetlenia.
Zamawiający nie przewiduje zwiększenia wartości zamówienia, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Wykonawca ma możliwość wykonania wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 407969,50 złW przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114332,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1114332,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą filtrów BIOFIL dla Kliniki Hematologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.125.2025.JM
- Usługa objęcia nadzorem autorskim oraz pogwarancyjnej opieki serwisowej systemu PACS dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych i sprzętu Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach i jednostek Obwodów Drogowych w Celinach, Łagowie i Stachurze.
- Remont pomieszczeń biurowych, toalet i wymiana oświetlenia wewnętrznego w Placówce Terenowej KRUS w Starachowicach, ul. Krótka 1
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących likwidację przeszkód i barier drogowych na terenie Politechniki Świętokrzyskiej w ramach projektu FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Działów Medycznych oraz Kliniki Ginekologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie otworu studziennego nr VII na terenie gminnego ujęcia wody na dz. 322/3 w miejscowości Skrzebowa wraz z podłączeniem do Stacji Uzdatniania Wody w Raszkowie ul. Jarocińska
- Przebudowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem przy głównym wejściu budynku ZST przy ul. Dworcowej
- Poprawa cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa informacji -Zakup i montaż agregatu prądotwórczego
- Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
- Remont budynku tzw. Parowozowni w kompleksie Zabytkowej Huty Żelaza w Chlewiskach wraz z elementami zagospodarowania terenu
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.