eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebielinoDostawa pojazdu asenizacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu asenizacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220278848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 75

1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 517374659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@trzebielino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuktrzebielino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ff89213-9736-4890-b9b5-7cb51c169336

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdu asenizacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ff89213-9736-4890-b9b5-7cb51c169336

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00366585/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pojazdu asenizacyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370348

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUK.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138211,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego pojazdu asenizacyjnego nie starszego niż 2010 r. z przebiegiem podwozia do 550 tys. km z zabudową asenizacyjną o następujących parametrach technicznych:
PODWOZIE:
1) Rok produkcji nie starsze niż 2010 r., przebieg do 550 tys. km
2) Moc silnika min.220 KM
3) Rozmiar kół – R19,5
4) DMC pojazdu do 12 500 kg
5) Ładowność min. 5 000 kg
6) Blokada tylnego mostu
7) Rozstaw osi dopasowany do pojemności zabudowy, możliwie jak najmniejszy
8) Fotel kierowcy pneumatyczny
9) ABS
10) Radio
11) Skrzynia biegów manualna
12) Kabina bez widocznych oznak korozji, fotele bez przetarć
13) Bezwypadkowy
14) Gwarancja rozruchowa 3 miesiące od daty dostawy pojazdu
ZABUDOWA ASENIZACYJNA:
1) Cysterna asenizacyjna fabrycznie nowa o pojemności od 5000 do max 6000 l
2) Zbiornik o grubości minimum 5 mm
3) Zbiornik zabezpieczony przed szkodliwym działaniem nieczystości zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz
4) Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem
5) Tylna dennica otwierana
6) Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy i podciśnieniowy
7) Płynowskaz
8) Manowakuometr
9) Rynny na węże o długości odpowiedniej do konstrukcji zbiornika – nie używane
10) Gwarancja na zabudowę minimum 1 rok
11) Wąż Dn 110 8 mb
12) Szybkozłącze na wąż dźwigniowe
2. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku oraz musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.).
3. Oferowany sprzęt komunalny musi posiadać niezbędne wyposażenie, w tym urządzenie sygnalizacyjne i oświetlenie pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawnym. Musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym, posiadać niezbędne homologacje i certyfikat zgodności z normami CE oraz musi posiadać dokumenty niezbędne do jego rejestracji.
4. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.
5. Warunki odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia:
1) Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
2) Przedmiotem odbioru końcowego będzie odbiór kompletnego pojazdu wraz z wymaganym w specyfikacji wyposażeniem i dokumentacją.
3) W razie zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń w zakresie niezgodności przedmiotu zamówienia z wymogami specyfikacji Wykonawca jest zobowiązany do dokonania poprawek bez dodatkowego wynagrodzenia.
4) Przy odbiorze przedmiotu zamówienia powinny być dostarczone wymagane prawem dokumenty, a w szczególności: świadectwo homologacji, instrukcja obsługi, książka gwarancyjna.
5) Za odbiór końcowy uważa się odbiór bez zastrzeżeń.
6) Data podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru jest datą odbioru.
6. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: wynosi 6 miesięcy na zabudowę oraz na podwozie od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182901,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182901,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182901,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martruck Pojazdy Specjalistyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364516109

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Regera 81

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182901,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.