Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00370348/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu asenizacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Trzebielinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220278848
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 75
1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 517374659
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@trzebielino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuktrzebielino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ff89213-9736-4890-b9b5-7cb51c1693361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu asenizacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ff89213-9736-4890-b9b5-7cb51c169336
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00366585/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pojazdu asenizacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego pojazdu asenizacyjnego nie starszego niż 2010 r. z przebiegiem podwozia do 550 tys. km z zabudową asenizacyjną o następujących parametrach technicznych:
PODWOZIE:
1) Rok produkcji nie starsze niż 2010 r., przebieg do 550 tys. km
2) Moc silnika min.220 KM
3) Rozmiar kół – R19,5
4) DMC pojazdu do 12 500 kg
5) Ładowność min. 5 000 kg
6) Blokada tylnego mostu
7) Rozstaw osi dopasowany do pojemności zabudowy, możliwie jak najmniejszy
8) Fotel kierowcy pneumatyczny
9) ABS
10) Radio
11) Skrzynia biegów manualna
12) Kabina bez widocznych oznak korozji, fotele bez przetarć
13) Bezwypadkowy
14) Gwarancja rozruchowa 3 miesiące od daty dostawy pojazdu
ZABUDOWA ASENIZACYJNA:
1) Cysterna asenizacyjna fabrycznie nowa o pojemności od 5000 do max 6000 l
2) Zbiornik o grubości minimum 5 mm
3) Zbiornik zabezpieczony przed szkodliwym działaniem nieczystości zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz
4) Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem
5) Tylna dennica otwierana
6) Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy i podciśnieniowy
7) Płynowskaz
8) Manowakuometr
9) Rynny na węże o długości odpowiedniej do konstrukcji zbiornika – nie używane
10) Gwarancja na zabudowę minimum 1 rok
11) Wąż Dn 110 8 mb
12) Szybkozłącze na wąż dźwigniowe
2. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku oraz musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.).
3. Oferowany sprzęt komunalny musi posiadać niezbędne wyposażenie, w tym urządzenie sygnalizacyjne i oświetlenie pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawnym. Musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym, posiadać niezbędne homologacje i certyfikat zgodności z normami CE oraz musi posiadać dokumenty niezbędne do jego rejestracji.
4. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.
5. Warunki odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia:
1) Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
2) Przedmiotem odbioru końcowego będzie odbiór kompletnego pojazdu wraz z wymaganym w specyfikacji wyposażeniem i dokumentacją.
3) W razie zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń w zakresie niezgodności przedmiotu zamówienia z wymogami specyfikacji Wykonawca jest zobowiązany do dokonania poprawek bez dodatkowego wynagrodzenia.
4) Przy odbiorze przedmiotu zamówienia powinny być dostarczone wymagane prawem dokumenty, a w szczególności: świadectwo homologacji, instrukcja obsługi, książka gwarancyjna.
5) Za odbiór końcowy uważa się odbiór bez zastrzeżeń.
6) Data podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru jest datą odbioru.
6. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: wynosi 6 miesięcy na zabudowę oraz na podwozie od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182901,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182901,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182901,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martruck Pojazdy Specjalistyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364516109
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Regera 81
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182901,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 59 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawu asenizacyjnego
- Zakup beczkowozów do przewozu wody pitnej oraz beczki asenizacyjnej
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ CIĄGNIKA ROLNICZEGO I WOZU ASENIZACYJNEGO
- Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w 2025 roku
- Zakup używanego specjalistycznego pojazdu asenizacyjnego do czyszczenia i udrożnienia kanalizacji
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





