Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361224/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia i pomp odwadniających przejść podziemnych wraz z usuwaniem skutków awarii i dewastacji na terenie miasta Sosnowca.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wygledacz@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,165620,67fca98d1bf0797a7eb324a5944f8609.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oświetlenia i pomp odwadniających przejść podziemnych wraz z usuwaniem skutków awarii i dewastacji na terenie miasta Sosnowca.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a8f5b8f-1817-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052178/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Konserwacja oświetlenia i pomp odwadniających przejść podziemnych wraz z usuwaniem skutków awarii i dewastacji na terenie miasta Sosnowca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.29.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w ramach zadania p.n.: „Konserwacja oświetlenia i pomp odwadniających przejść podziemnych wraz z usuwaniem skutków awarii i dewastacji na terenie miasta Sosnowca”, obejmujących swym zakresem:
bieżącą konserwację przejść podziemnych w zakresie zainstalowanego oświetlenia i pomp odwadniających. Konserwacja obejmuje 18 przejść podziemnych, w skład których wchodzi 71 szt. opraw jedno źródłowych (T8 LED), 140 szt. opraw dwu źródłowych (T8 LED), 180 szt. opraw z panelowym źródłem światła LED, 109 szt. opraw oświetlenia awaryjnego LED razem 500 szt. oraz 11 pomp – w ramach rozliczenia ryczałtowego;
naprawę urządzeń uszkodzonych w wyniku dewastacji lub awarii na zlecenie Zamawiającego – w ramach rozliczenia kosztorysowego.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193717,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250956,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193717,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „EKO-TRONIK” Piotr Rogowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291075625
7.3.4) Miejscowość: Dabrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROGOWICZ PIOTR Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "EKO-TRONIK"
jakie przetargi wygrała firma
ROGOWICZ PIOTR Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "EKO-TRONIK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193717,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-20INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Prace remontowe w przedszkolach miejskich
- "Dostawa: artykułów papierniczych i biurowych"
- Prace remontowe w 2 Przedszkolach Miejskich na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa macierzy wizyjnej na potrzeby monitoringu wizyjnego miasta Sosnowca.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych przebudowy części III piętra Segmentu A (część zachodnia)- Oddział Urologii przy ul. Zegadłowicza 3 SSM Sp. z o.o w restrukturyzacji.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Przeglądy oraz naprawy urządzeń i instalacji zapewniających techniczne utrzymanie ruchu
- Adaptacja pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji".
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.