Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302740/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00303682/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00312776/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu „Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000647701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Lisa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kwiatek.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwiatek.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b80672d-273c-4795-83f6-eb2e11fae30e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu „Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b80672d-273c-4795-83f6-eb2e11fae30e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00290498/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie klasopracowni w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu”, realizowanego przez III LO w ZS nr 2 im. E. Kwiatkowskiego w Dębicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS2.230.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153270 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: sprzęt komputerowy – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: monitory interaktywne4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Wizualizer4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Aplikacje multimedialne i interaktywne4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 24700 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Wyposażenie klasopracowni przedmiotowych4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
30237280-5 - Akcesoria zasilające
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 12070 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Dębica
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2026 roku
- Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2026 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy w 2026r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Dębicy w 2026 roku
- PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2026 r.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Odnowienie licencji oprogramowania Symantec Endpoint Security Complete służącego do ochrony urządzeń końcowych na okres 36 miesięcy wraz ze wsparciem
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce
- Zakup usługi Oracle Paas&IaaS Universal Credit lub usługi równoważnej oraz usługa migracji systemu AMMS z obecnej infrastruktury Zamawiającego do usługi chmurowej Oracle Paas&IaaS lub równoważnej
- Zakup i montaż sprzętu AGD i RTV do lokali mieszkalnych WCPR
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





