eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec KościelnyTermomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Janowicze



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Janowicze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaśminowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-690ca89c-23d8-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Janowicze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690ca89c-23d8-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024257/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja świetlicy w Janowiczach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354423

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres wykonania przedmiotu umowy obejmuje:
demontaż krat okiennych; wymianę daszków nad wejściami do budynku; odkrycie ścian fundamentowych na głębokość ław, wywóz i utylizacje nadmiaru gruntu; naprawę powierzchni ścian fundamentowych zaprawą naprawczą; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i termicznej ścian piwnic ze styropianu wodoodpornego; wykonanie warstwy separacyjnej z folii kubełkowej poniżej poziomu terenu, wykonanie wypraw tynkarskich cokołów z tynku mozaikowego, wymianę drzwi zewnętrznych do sali świetlicy, montaż nawiewników higrosterowanych w części istniejących okien PCV, demontaż parapetów zewnętrznych z blachy, obróbek blacharskich dachu, podbitki okapów z paneli pcv; demontaż istniejących zwodów instalacji odgromowej, demontaż istniejących rynien i rur spustowych, wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej pasów okapowych i rynnowych; odgruzowanie kominowych przewodów wentylacyjnych i montaż kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach; wymianę pokrycia dachu z blachy trapezowej, wymianę
i uzupełnienie ołacenia dachu, uzupełnienie i montaż nowych warstw izolacji termicznej z wełny mineralnej na stropodachu, wykonanie warstwy deszczoszczelnej z membrany wstępnego krycia, wykonanie obróbek blacharskich komina; otynkowanie kominów ponad dachem, montaż kratek wentylacyjnych i czapek kominowych; ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych styropianem, montaż orynnowania i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej, montaż daszków nad wejściami, wyposażenia elewacji, opraw oświetleniowych, wykonanie schodów wejściowych
z prefabrykowanych stopni betonowych, wykonanie pochylni dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach przed wejściem do Sali świetlicy z kostki brukowej; demontaż istniejącej instalacji odgromowej i wykonanie projektowanej instalacji odgromowej; wymianę opraw oświetleniowych zamontowanych na elewacji, wymianę łącznika sterującego pracą syreny OSP; wykonanie utwardzeń i zagospodarowania terenu.
Zagospodarowania terenu obejmie:
budowę zjazdu z drogi gminnej na teren działki z nawierzchnią z kostki brukowej; wykonanie utwardzeń terenu z kostki brukowej i płyt drogowych ażurowych; montaż bramy i furtki w ciągu istniejącego ogrodzenia; wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni trawiastej naturalnej; budowę altany rekreacyjnej o powierzchni do 35m2 wraz z grillem murowanym; budowę piłkochwytów o wysokości 4m; montaż urządzeń placu zabaw: huśtawki i piaskownicy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RBEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662175217

7.3.4) Miejscowość: Wasilków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.