Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. proj. bud. obejmującego zmiany w stosunku do proj. pierwotnego br. konstrukcyjnej dla bud. głównego i obiek. tow. przy ul. R. de Plelo w Gdańsku oraz sprawowanie nadzoru autorskiego - zam. uzup.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. proj. bud. obejmującego zmiany w stosunku do proj. pierwotnego br. konstrukcyjnej dla bud. głównego i obiek. tow. przy ul. R. de Plelo w Gdańsku oraz sprawowanie nadzoru autorskiego - zam. uzup.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9279d0ff-4c9c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 projekty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne w informacjach innych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/140/2023/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie projektu budowlanego obejmującego zmiany w stosunku do projektu pierwotnego branży konstrukcyjnej dla budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku, na działce Nr 41 obręb 073 oraz działkach sąsiednich nr 30/2, 31, 40 i 42 obręb Nr 073 oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji - zamówienie uzupełniające.
Zamówienie uzupełniające będzie wykonywane na podstawie zamówienia podstawowego o znaku sprawy CRZP/116/2021 pod nazwą : "Usługa weryfikacji projektu branży konstrukcyjnej, wskazanie rozwiązań projektowych w celu usunięcia ewentualnych wad, błędów projektowych dla inwestycji pn.: "Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego
i obiektów towarzyszących przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku, na działce Nr 41 obręb 073 oraz działkach sąsiednich nr 30/2, 31, 40 i 42 obręb Nr 073."
I. Zamówienie obejmuje : Wykonanie projektu budowlanego obejmującego zmiany w stosunku do projektu pierwotnego branży konstrukcyjnej dla budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku, na działce Nr 41 obręb 073 oraz działkach sąsiednich nr 30/2, 31, 40 i 42 obręb Nr 073 oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji.
II. Dokumentacja projektowa składać będzie się z :
1. Projektu budowlanego - 2 egzemplarze w wersji papierowej i wersja elektryczna (plik .pdf, .dwg)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skills Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571133673
7.3.3) Ulica: Przytulna 36/52
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-176
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający skorzysta z zamówienia uzupełniającego dotyczącego postepowania CRZP/116/2021/AZP Usługa weryfikacji projektu branży konstrukcyjnej, wskazanie rozwiązań projektowych w celu usunięcia ewentualnych wad, błędów projektowych dla inwestycji pn.: "Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących przy ul. Roberta de Plelo w Gdańsku, na działce Nr 41 obręb 073 oraz działkach sąsiednich nr 30/2, 31, 40 i 42 obręb Nr 073." Zamawiający przewidział taką możliwość w SWZ oraz ogłoszeniu z dnia 2021-12-29 nr. 2021/BZP 00334587/02
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MODERNIZACJA ZAPLECZA TECHNICZNO-SOCJALNEGO"
- Kalendarze czterodzielne dla UMG na rok 2026
- Wyżywienie dla uczestników Konferencji TransNav
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- "wykon ekspertyzy budowlano - konstrukc. w zakresie oceny stanu technicznego 5 budynków zlokaliz. przy ul.: Kobielska 53, Kobielska 78, Międzyborska 85, Międzyborska 88 i Tarnowiecka 57 w Warszawie".
- Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego nr 20 w Olsztynie przy Al. Piłsudskiego 52A.
- Aktywne Place Zabaw 2025
- Opracowanie projektu i budowa budynku gospodarczego w Samborcu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie "projektuj i wybuduj" (P+B) w ramach realizacji Inwestycji pod nazwą:"Budowa parkingu P&R w Raciborowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.