eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgliniecModernizacja budynku biura Nadleśnictwa - archiwum zakładowe w miejscowości Węgliniec ul. Piłsudskiego 6



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku biura Nadleśnictwa - archiwum zakładowe w miejscowości Węgliniec ul. Piłsudskiego 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WĘGLINIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.wroclaw.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku biura Nadleśnictwa - archiwum zakładowe w miejscowości Węgliniec ul. Piłsudskiego 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd3d9f75-3103-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045009/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku biura Nadleśnictwa - archiwum zakładowe.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest unieważnienie dwóch postępowań prezprowadzonych w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do PZP, gdzie:
- postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji z otwarciem ofert w dniu 28.06.2023 r. zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty,
- postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji z otwarciem ofert w dniu 18.07.2023 r. zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 - wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w dwóch pomieszczeniach piwnicznych – archiwum polegające na wymianie tynków, posadzek, izolacji, stolarki drzwiowej oraz instalacji elektrycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 do SWZ, na który składają się:
1) Projekt budowlany/Projekt techniczny,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BM Marek Białaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151227727

7.3.3) Ulica: Pogodna

7.3.4) Miejscowość: Pieńsk

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197373,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.