Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360010/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku krytej pływalni w Bychawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8075401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa budynku krytej pływalni w Bychawie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edcd186e-3ff6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031912/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Przebudowa budynku krytej pływalni w Bychawie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.30.2023.MG1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu dostosowania budynku krytej pływalni, należącego do Zespołu Szkół im. ks. Antoniego Kwiatkowskiego w Bychawie do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach zadania pn.: „Przebudowa budynku krytej pływalni w Bychawie”. Zakresem wykonania objęte będą m.in. następujące prace :
- zabezpieczenie otworów w stropie do klasy odporności ogniowej EIS 120,
- montaż rolet z zamkiem topikowym EI 30 na istniejących otworach okiennych,
- usunięcie istniejącego parapetu oraz zamurowanie otworu okiennego, usunięcie okładzin drewnianych oraz odtworzenie i uzupełnienie wykończenia ścian wewnętrznych,
- montaż drzwi wewnętrznych,
- powiększenie otworu drzwiowego wraz z wykonaniem nowego nadproża REI 120 oraz montażem drzwi o klasie odporności ogniowej EI 60,
- powiększenie otworu napowietrzającego i montaż klapy przeciwpożarowej EIS 60,
- naprawa tynków wewnętrznych,
- wykonanie wydzielonej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej wraz z hydrantami wewnętrznymi,
- przebudowa węzła pomiarowego wodociągowego,
- wykonanie zasilenia rezerwowego dla potrzeb urządzeń p.poż ze źródłem w postaci agregatu prądotwórczego wraz z fundamentem,
Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ (dokumentacja projektowa w zakresie określonym w „Schemacie prac do wykonania w ramach dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż.” oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych). Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy.
2. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową lub inne dokumenty załączone do SIWZ powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 Prawo zamówień publicznych użytemu w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do SIWZ towarzyszy wyraz „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem jakiegokolwiek znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”, „równoważne opisanym”, co oznacza że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
3. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 14.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonicznym: 728 668 240 – Dyrektor ZS im. ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie lub 81/528 66 64 – Wydział Inwestycji i Funduszy Pomocowych Starostwa Powiatowego w Lublinie.
4. Do podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy (dokument w celu wzajemnych rozliczeń w przypadku ewentualnej zmiany zakresu rzeczowego/sposobu wykonania zadania lub odstąpienia od umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Końko P.W. KONBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120070432
7.3.4) Miejscowość: Turka
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.