Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401144/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00524737/01 - Wynik z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ, KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY PRZEZ OKRES 36 MIESIĘCY”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140151727
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Goplańska 42
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-954
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mteatr.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mteatr.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415261
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00401144
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zgodnie z art. 131 ust. 2 Ustawy, Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 12.07.2024 r. na godzinę 12.00.
Wizja lokalna jest obligatoryjna. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej
w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 Ustawy.
Przedstawiciele Wykonawców powinni stawić się punktualnie przed rozpoczęciem wizji lokalnej w wyznaczonym miejscu, tj. w obiekcie Kina Praha w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 26. Z przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (podpisany przez uczestników wizji lokalnej).
Po zmianie:
Zamawiający w związku ze zmianami SWZ i terminu składania ofert wyznacza dodatkowy termin wizji na 19.07.2024 r. godz.12.00.
Wizja lokalna jest obligatoryjna. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie wizji lokalnej w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 Ustawy.
Przedstawiciele Wykonawców powinni stawić się punktualnie przed rozpoczęciem wizji lokalnej w wyznaczonym miejscu, tj. w obiekcie Kina Praha w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 26. Z przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (podpisany przez uczestników wizji lokalnej).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia – gdy została ona zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy - w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę( t.j Dz.U 2020 poz.2207 ze zm.)
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j Dz. U. 2024 poz. 427 ) jeśli zmiany określone w ust 1 pkt. 1-4 będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
5) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert.
6) Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala się na dzień zaistnienia przesłanki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10 %.
2. Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:
a) zmiany osób upoważnionych do realizacji Umowy. Nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w SWZ. Po przekazaniu obiektu każda zmiana pracownika będzie wymagała zgody Zamawiającego.
b) zmianę podwykonawcy, o ile Wykonawca powierzył część zamówienia do realizacji podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy.
4. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207), wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie proporcjonalnie do aktualnie obowiązujących przepisów, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie proporcjonalnie do aktualnie obowiązujących przepisów.
5. W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
6. W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t. j Dz. U. 2024 poz. 427 ), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wskazanych poniżej zmian istotnych postanowień umownych:
1) zwiększenie wynagrodzenia w sytuacjach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego lub okolicznościami, których nie dało się przewidzieć wcześniej, np. w sytuacji konieczności zwiększenia zakresu prac, zwiększenia obsady;
2) zmniejszenie wynagrodzenia w sytuacji zmian funkcjonalno–organizacyjnych Zamawiającego - zmniejszenia powierzchni, zmniejszenia zakresu świadczonych usług;
wydłużenie czasu trwania Umowy w przypadku nie zakończenia procedury wyłonienia następnego wykonawcy, nie dłużej jednak niż o trzy miesiące, wraz ze zwiększeniem szacunkowej wartości Umowy na podstawie wynagrodzenia Wykonawcy za ostatnie 3 miesiące wykonywania Umowy.
8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w trybie art. 455 ust. 2 Pzp.
9. Wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie proporcjonalnie do aktualnie obowiązujących przepisów.
Po zmianie:
paragraf 3 ust 7 PPU Zamawiający zmienia zapis na „W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż 5 dni roboczych……….”
Zamawiający dodaje zapis w § 7 jako ust.7 PPU na „ zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia; Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 10 % w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów lub kosztów z dnia składania ofert ustalany w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów u usług konsumpcyjnych ustalanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i ogłaszanego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”. W przypadku, gdyby wskaźniki przestały być dostępne, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS.
Dawny ust. 7 otrzymuje numer 8 i dalej.
paragraf 10 ust 7 pkt 2 otrzymuje brzmienie :zmniejszenie wynagrodzenia w sytuacji zmian funkcjonalno–organizacyjnych Zamawiającego - zmniejszenia powierzchni, zmniejszenia zakresu świadczonych usług nie więcej niż o 10% wartości umowy określonej w § 6 ust. 1.;
w paragrafie 17 ust 1 pkt 4 wykreśla się karę umowna za brak legitymacji
w paragrafie 17 ust 1 pkt 7 wykreśla się kare umowna za przekroczenie czasu dojazdu przy alarmie próbnym
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-19 11:00
Po zmianie:
2024-07-23 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-19 11:30
Po zmianie:
2024-07-23 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-17
Po zmianie:
2024-08-21
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej oraz obsługi systemów i urządzeń zaplecza technicznego w Muzeum Pamięci Sybiru
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16 dla Nowego Teatru w Warszawie oraz ochrona wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia.
- Usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów oraz konserwacji zabezpieczenia technicznego w obiektach OR KRUS w Rzeszowie i podległych PT
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia znajdującego się w Radomiu przy ul. B. Limanowskiego 29a oraz utrzymania porządku wokół budynku na rzecz WITD w Radomiu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.