eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybno › "Nowoczesne place zabaw w Gminie Rybno" części I-VI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Nowoczesne place zabaw w Gminie Rybno” części I-VI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rybno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubawska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rybno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rybno@gminarybno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gminarybno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nowoczesne place zabaw w Gminie Rybno” części I-VI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1963bf5c-3e4b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002346/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Nowoczesne place zabaw w Gminie Rybno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dla części I, II, III, IV: Zamówienie realizowane w ramach Poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność'' objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367790/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166933,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw w Gminie Rybno obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych, oraz urządzenie siłowni zewnętrznej na placach zabaw w poszczególnych miejscowościach w podziale na części:
1) Część I – Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Rybno na ul. Obwodowej. (Działka nr 102, obręb Rybno)
- Urządzenie linowe stożek
- Zestaw zabawowy
- Zjazd linowy
- Tablica ekologiczna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - VI stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Dla części I, II ,III, IV:
Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
w następstwie nieprzyznania zamawiającemu środków publicznych na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 257 ust. 1) pzp
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego.
Dla części I, II, III, IV: Zamówienie realizowane w ramach Poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność'' objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Na wyżej wymienione urządzenia, materiały Dostawca winien posiadać świadectwa jakości, deklaracje zgodności oraz wymagane certyfikaty.
3. Równoważność:
1) W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy określić je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie mogą wskazywać na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Tam gdzie to możliwe należy określić granice równoważności.
2) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego
i parametrów techniczno-użytkowych.
4) W przypadku użycia w opisie określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 54338,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw w Gminie Rybno obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych, oraz urządzenie siłowni zewnętrznej na placach zabaw w poszczególnych miejscowościach w podziale na części:
1) Część II – Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Rybno na ul. Zajeziornej. (Działka nr 547/2 obręb Rybno, działka nr 547/3 obręb Rybno)
- Urządzenie linowe
- Urządzenie sprawnościowe
- Tablica edukacyjna nr 1
- Tablica edukacyjna nr 2
- Tablica edukacyjna nr 3
- Tablica ekologiczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - VI stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Dla części I, II ,III, IV:
Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
w następstwie nieprzyznania zamawiającemu środków publicznych na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 257 ust. 1) pzp
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego.

Dla części I, II, III, IV: Zamówienie realizowane w ramach Poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność'' objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2. Na wyżej wymienione urządzenia, materiały Dostawca winien posiadać świadectwa jakości, deklaracje zgodności oraz wymagane certyfikaty.
3. Równoważność:
1) W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy określić je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie mogą wskazywać na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Tam gdzie to możliwe należy określić granice równoważności.
2) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego
i parametrów techniczno-użytkowych.
4) W przypadku użycia w opisie określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 63740,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw w Gminie Rybno obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych, oraz urządzenie siłowni zewnętrznej na placach zabaw w poszczególnych miejscowościach w podziale na części:

1) Część III – Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Koszelewy. (Działka nr 292 obręb Koszelewy)
- Karuzela tarczowa z siedziskami
- Bujak konik– sprężynowiec jednoosobowy
- Bujak rower- sprężynowiec jednoosobowy
- Zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią
- Tablica ekologiczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - VI stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Dla części I, II ,III, IV:
Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
w następstwie nieprzyznania zamawiającemu środków publicznych na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 257 ust. 1) pzp
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego.

Dla części I, II, III, IV: Zamówienie realizowane w ramach Poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność'' objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2. Na wyżej wymienione urządzenia, materiały Dostawca winien posiadać świadectwa jakości, deklaracje zgodności oraz wymagane certyfikaty.
3. Równoważność:
1) W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy określić je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie mogą wskazywać na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Tam gdzie to możliwe należy określić granice równoważności.
2) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego
i parametrów techniczno-użytkowych.
4) W przypadku użycia w opisie określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 25769,84 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw w Gminie Rybno obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych, oraz urządzenie siłowni zewnętrznej na placach zabaw w poszczególnych miejscowościach w podziale na części:

1) Część IV – Wyposażenie nowego placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Hartowiec. (Działka nr 85 obręb Hartowiec)
- Huśtawka podwójna z bocianim gniazdem (3-stanowiskowa)
- Regulamin placu zabaw
- Huśtawka wagowa metalowa
- Tablica ekologiczna
- Bujak konik– sprężynowiec jednoosobowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - VI stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Dla części I, II ,III, IV:
Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
w następstwie nieprzyznania zamawiającemu środków publicznych na sfinansowanie zamówienia.
Zgodnie z art. 257 ust. 1) pzp
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego.

Dla części I, II, III, IV: Zamówienie realizowane w ramach Poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność'' objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2. Na wyżej wymienione urządzenia, materiały Dostawca winien posiadać świadectwa jakości, deklaracje zgodności oraz wymagane certyfikaty.
3. Równoważność:
1) W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy określić je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie mogą wskazywać na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Tam gdzie to możliwe należy określić granice równoważności.
2) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego
i parametrów techniczno-użytkowych.
4) W przypadku użycia w opisie określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 10704,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw w Gminie Rybno obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych, oraz urządzenie siłowni zewnętrznej na placach zabaw w poszczególnych miejscowościach w podziale na części:
1) Część V – Wyposażenie nowego placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych w Sołectwie Tuczki. (Działka nr 171 obręb Tuczki)
- Zjazd linowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - VI stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2. Na wyżej wymienione urządzenia, materiały Dostawca winien posiadać świadectwa jakości, deklaracje zgodności oraz wymagane certyfikaty.
3. Równoważność:
1) W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy określić je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie mogą wskazywać na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Tam gdzie to możliwe należy określić granice równoważności.
2) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych.
4) W przypadku użycia w opisie określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 9127,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placów zabaw w Gminie Rybno obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż urządzeń zabawowych, oraz urządzenie siłowni zewnętrznej na placach zabaw w poszczególnych miejscowościach w podziale na części:

1)Część VI – Dostawa i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej w Sołectwie Rapaty. (Działka nr 578 obręb Żabiny)
- Urządzenie siłowni zewnętrznej- Biegacz na słupie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - VI stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2. Na wyżej wymienione urządzenia, materiały Dostawca winien posiadać świadectwa jakości, deklaracje zgodności oraz wymagane certyfikaty.
3. Równoważność:
1) W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy określić je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie mogą wskazywać na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Tam gdzie to możliwe należy określić granice równoważności.
2) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego
i parametrów techniczno-użytkowych.
4) W przypadku użycia w opisie określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasad. prawne: Zamawiający odrzucił ofertę Firmy AVIS–ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki Lublin w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 3) PZP „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”. W zawiązku z tym działając na podstawie art. 255 pkt 2 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części I - Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Rybno na ul. Obwodowej, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W toku badania oferty Zamawiający ustalił, że złożona przez Wykonawcę AVIS – ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki Lublin, oferta nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Zamawiający wymagał, aby oferta została złożona pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektr. podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpis został złożony wyłącznie na formularzu do złożenia oferty. Zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP w postępowaniu o udzielenie zam. o wartości mniejszej niż progi unijne prowadzonym na pod. art. 275 pkt 1 PZP. ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elekt. lub w postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie właściwym podpisem jedynie form. do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą(w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3PZP jako niezgodnej z ustawą.
W związku z tym, że w ramach części I postępowania - Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Rybno na ul. Obwodowej cena każdej z pozostałych złożonych ofert przez GRUPA PLAYTIME Sp. z o.o. Stare Babice, Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys, oraz Buglo Play Sp. z o.o. Koszalin przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części I.
Ponadto oferta firmy Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys podlega odrzuceniu z jeszcze jednej przesłanki zawartej w art. 226 ust. 1 pkt. 5) „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Wykonawca nieprzedłożył specyfikacji oferowanego sprzętu zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi wskazanymi w załączniku nr 6 do SWZ, który stanowi integralną część SWZ. Zamawiający wymagał, aby dołączyć do oferty specyfikację, jednocześnie informując, iż brak załączenia do oferty specyfikacji oferowanego sprzętu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasad. prawne: Zamawiający odrzucił ofertę Firmy Buglo Play Sp. z o.o. Koszalin, w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 5) PZP „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. W związku z tym działając na podstawie art. 255 pkt 2 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zam. w zakresie części II - Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Rybno na ul. Zajeziornej, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasad. faktyczne: W toku badania oferty Buglo Play Sp. z o.o. Koszalin, Zamawiający stwierdził brak opisu tablicy ekologicznej w załączonej specyfikacji oraz rozbieżność w opisie tablicy edukacyjnej nr 2. W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów na podstawie art. 128 ust. 1 Pzp pismem z dnia 12.10.2022r. Zamawiający wezwał do uzupełnienia specyfikacji o opis tablicy ekologicznej, oraz do wyjaśnienia rozbieżności w wymiarach tablicy edukacyjnej nr 2. Jednocześnie informując, iż wykazanie parametrów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Wykonawca miał termin na złożenie wyjaśnień do 18.10.2022, w tym dniu Zamawiający otrzymał odpowiedź. Wykonawca załączył brakujący opis tablicy ekologicznej, jednakże jest on zbyt ogólny zawierający jedynie wizualizację oraz orientacyjne wymiary. Wykonawca w kwestii wyjaśnienia rozbieżności w wymiarach tablicy edukacyjnej nr 2 wskazał jako powód brak urządzenia o wskazanych gabarytach. W związku z powyższym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia” W związku z tym, że w ramach części II - Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Rybno na ul. Zajeziornej każda z pozostałych złożonych ofert podlega odrzuceniu, konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części II. Oferta AVIS-ECO Ekologiczne place zabaw Marek Małecki, Lublin nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Zamawiający wymagał, aby oferta została złożona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpis został złożony wyłącznie na formularzu do złożenia oferty. Zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 PZP. ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Oferta GRUPA PLAYTIME Sp. z o.o. Stare Babice, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Wykonawca nie przedłożył specyfikacji oferowanego sprzętu zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi wskazanymi w załączniku nr 6 do SWZ, który stanowi integralną część SWZ. Zamawiający wymagał, aby dołączyć do oferty specyfikację, jednocześnie informując, iż brak załączenia do oferty specyfikacji oferowanego sprzętu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasad.prawne: Zamawiający odrzucił ofertę Firmy Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 5) PZP „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia ”. W zawiązku z tym działając na podstawie art. 255 pkt 2 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części III - Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Koszelewy, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasad faktyczne: W toku badania oferty Zamawiający ustalił, że Firma Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys nieprzedłożyła specyfikacji oferowanego sprzętu zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi wskazanymi w załączniku nr 6 do SWZ, który stanowi integralną część SWZ. Zamawiający wymagał, aby dołączyć do oferty specyfikację, jednocześnie informując, iż brak załączenia do oferty specyfikacji oferowanego sprzętu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5). W związku z tym, że w ramach części III postępowania - Doposażenie placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Koszelewy, druga złożona oferta przez AVIS – ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki Lublin również podlega odrzuceniu ze względu na brak złożenia podpisu elektronicznego na ofercie oraz przekroczenie kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części III. Oferta AVIS – ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki Lublin, nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Zamawiający wymagał, aby oferta została złożona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpis został złożony wyłącznie na formularzu do złożenia oferty. Co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to ,że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą(w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3PZP jako niezgodnej z ustawą.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasad. prawne: Zamawiający odrzucił ofertę Firmy AVIS – ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki Lublin w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 3) PZP „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”. W zawiązku z tym działając na podstawie art. 255 pkt 2 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części IV - Wyposażenie nowego placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Hartowiec, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasad. faktyczne: W toku badania oferty Zamawiający ustalił, że złożona przez Wykonawcę AVIS – ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki Lublin, oferta nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Zamawiający wymagał, aby oferta została złożona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpis został złożony wyłącznie na formularzu do złożenia oferty. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazanie oferty następuje za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Jak większość formularzy udostępnianych przez miniPortal/ePUAP, również i ten formularz może być przed wysłaniem podpisany przez użytkownika. Podnieść należy, że podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą(w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji).
Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3PZP jako niezgodnej z ustawą. W związku z tym, że w ramach części IV postępowania - Wyposażenie nowego placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Hartowiec druga złożona oferta przez Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części IV.
Ponadto oferta firmy Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys podlega odrzuceniu z jeszcze jednej przesłanki zawartej w art. 226 ust. 1 pkt. 5) „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Wykonawca nieprzedłożył specyfikacji oferowanego sprzętu zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi wskazanymi w załączniku nr 6 do SWZ, który stanowi integralną część SWZ. Zamawiający wymagał, aby dołączyć do oferty specyfikację, jednocześnie informując, iż brak załączenia do oferty specyfikacji oferowanego sprzętu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasad. prawne: Zamawiający odrzucił ofertę Firmy AVIS – ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki Lublin w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 3) PZP „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”. W zawiązku z tym działając na podstawie art. 255 pkt 2 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części IV - Wyposażenie nowego placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych, tablicy ekologicznej w Sołectwie Hartowiec, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasad. faktyczne: W toku badania oferty Zamawiający ustalił, że złożona przez Wykonawcę AVIS – ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki Lublin, oferta nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Zamawiający wymagał, aby oferta została złożona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpis został złożony wyłącznie na formularzu do złożenia oferty. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazanie oferty następuje za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Jak większość formularzy udostępnianych przez miniPortal/ePUAP, również i ten formularz może być przed wysłaniem podpisany przez użytkownika. Podnieść należy, że podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Upraszczając, opatrzenie właściwym podpisem jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą(w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3PZP jako niezgodnej z ustawą.
W związku z tym, że w ramach części V postępowania - Wyposażenie nowego placu zabaw tj. dostawa i montaż urządzeń zabawowych w Sołectwie Tuczki druga złożona oferta przez Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie części V.
Ponadto oferta firmy Happy s.c. R. Kołcki, Ł. Cyran, A. Czyran, Dys podlega odrzuceniu z jeszcze jednej przesłanki zawartej w art. 226 ust. 1 pkt. 5) „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”. Wykonawca nieprzedłożył specyfikacji oferowanego sprzętu zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi wskazanymi w załączniku nr 6 do SWZ, który stanowi integralną część SWZ. Zamawiający wymagał, aby dołączyć do oferty specyfikację, jednocześnie informując, iż brak załączenia do oferty specyfikacji oferowanego sprzętu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FitPark Sp. z o.o. - Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727

7.3.3) Ulica: Turkusowa 60

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.