eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych/kserokopiarek i skanerów wraz z systemem do zarządzania na potrzeby ZGN Śródmieście



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych/kserokopiarek i skanerów wraz z systemem do zarządzania na potrzeby ZGN Śródmieście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b. com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych/kserokopiarek i skanerów wraz z systemem do zarządzania na potrzeby ZGN Śródmieście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa1505fa-f935-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033540/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dzierżawa kserokopiarek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241067/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ-099/D/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441360,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostarczenia fabrycznie nowych 7 szt. urządzeń wielofunkcyjnych/ kserokopiarek (typ A) i 6 skanerów (typ B) , do jednostek w Warszawie.
Urządzenie typ A
Kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3/A4, winno spełniać następujące parametry:
- drukowanie, kopiowanie, skanowanie, wysyłanie, przechowywanie
- podajnik na papier format A3/A4
- drukarka sieciowa dwustronna format A3/A4
- minimalna prędkość drukowania w kolorze 25 stron A4 na minutę
- czas pierwszego wydruku maksymalnie 10 s
- czas rozgrzewania maksymalnie 20 s
- interfejs sieciowy Ethernet min. 100/1000
- sterowniki Windows min. 10, Windows serwer 2019 i wyższy
- podajnik na papier minimum 150 sztuk, 60–120 g/m², kasta 500 sztuk
- skanowanie szyba/ dwustronnie, ADF jednoprzebiegowy
- prędkość skanowania minimum:
Skanowanie jednostronne:
80/80 (300 × 300 dpi, wysyłanie), 55/55 (600 × 600 dpi, kopiowanie)
Skanowanie dwustronne:
160/160 (300 × 300 dpi, wysyłanie), 110/90 (600 × 600 dpi, kopiowanie)
- Wymagania dyrektywy RoHS i oznaczenie ENERGY STAR
- możliwość zabezpieczenia wydruku kodem PIN lub być wyposażona w czytnik kart, który zastąpi proces logowania do urządzenia,
- urządzenie ma obsługiwać zintegrowane rozwiązanie do zarządzania wszystkimi zadaniami drukowania i skanowania,
- system pozwalający tworzyć reguły minimalizujące koszty druku – bez ponoszenia kosztów związanych z serwerem i jego utrzymaniem,
- bezpieczne drukowanie.
Rozwiązanie do zarządzania wydrukiem w rozumieniu: funkcjonalność serwerowego systemu (lokalnego nie chmurowego) pozwalającego na odbiór naszych wydruków
z przypisanego urządzenia dopiero po zalogowaniu się pinem lub kartą. Możliwość tworzenia raportów z informacji z tego co dany użytkownik drukuje, kopiuje, skanuje.

Urządzenie typ B
Skaner nabiurkowy z podajnikiem dokumentów A4:
- ADF jednoprzebiegowy
- sterowniki Windows min. 10
- prędkość skanowania dwustronnie minimum:
Czarno-biały 30 str./min / 60 obrazów/min
Kolor 30 str./min / 60 obrazów/min
- Pojemność podajnika minimum 60 arkuszy
- możliwość podłączenia za pomocą USB 2.0 i LAN
- Wymagania dyrektywy RoHS i oznaczenie ENERGY STAR

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 138960,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostarczenia fabrycznie nowych 21 szt. urządzeń wielofunkcyjnych/ kserokopiarek do jednostek w Warszawie.
Kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3/A4, winno spełniać następujące parametry:
­ Kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3/A4, winno spełniać następujące parametry:
- drukowanie, kopiowanie, skanowanie, wysyłanie, przechowywanie
- podajnik na papier format A3/A4
- drukarka sieciowa dwustronna format A3/A4
- minimalna prędkość drukowania w kolorze 25 stron A4 na minutę
- czas pierwszego wydruku maksymalnie 10 s
- czas rozgrzewania maksymalnie 20 s
- interfejs sieciowy Ethernet min. 100/1000
- sterowniki Windows min. 10, Windows serwer 2019 i wyższy
- podajnik na papier minimum 150 sztuk, 60–120 g/m², kasta 500 sztuk
- skanowanie szyba/ dwustronnie, ADF jednoprzebiegowy
- prędkość skanowania minimum:
Skanowanie jednostronne:
80/80 (300 × 300 dpi, wysyłanie), 55/55 (600 × 600 dpi, kopiowanie)
Skanowanie dwustronne:
160/160 (300 × 300 dpi, wysyłanie), 110/90 (600 × 600 dpi, kopiowanie)
- Wymagania dyrektywy RoHS i oznaczenie ENERGY STAR
- możliwość zabezpieczenia wydruku kodem PIN lub być wyposażona w czytnik kart, który zastąpi proces logowania do urządzenia,
- urządzenie ma obsługiwać zintegrowane rozwiązanie do zarządzania wszystkimi zadaniami drukowania i skanowania,
- system pozwalający tworzyć reguły minimalizujące koszty druku – bez ponoszenia kosztów związanych z serwerem i jego utrzymaniem,
- bezpieczne drukowanie.
Rozwiązanie do zarządzania wydrukiem w rozumieniu: funkcjonalność serwerowego systemu (lokalnego nie chmurowego) pozwalającego na odbiór naszych wydruków
z przypisanego urządzenia dopiero po zalogowaniu się pinem lub kartą. Możliwość tworzenia raportów z informacji z tego co dany użytkownik drukuje, kopiuje, skanuje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 302400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135297,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240506,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170832,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Copy Control Service s.c. Konrad Jaworski Wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Copy Control Service s.c. Tomasz Biegaj Wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252123785

7.3.3) Ulica: Żelazna 67/31L

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-871

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17083224 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334756,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576525,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371332,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Copy Control Service s.c. Konrad Jaworski Wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Copy Control Service s.c. Tomasz Biegaj Wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252123785

7.3.3) Ulica: Żelazna 67/31L

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-871

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371332,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.