eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodecz › ,,SPRZEDAŻ I DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,SPRZEDAŻ I DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Aleja Zwycięstwa 19, 87-860 Chodecz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360482075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 19

1.5.2.) Miejscowość: Chodecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-860

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542848036

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkchodecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgkchodecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zgkchodecz.pl/index.php?id=109&rp=3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - osoba prawna o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,SPRZEDAŻ I DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac8a8ad-3f1d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368386/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/NS/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łącznie 790 000 sztuk worków foliowych do selektywnego zbierania:

1. Papieru; niebieskie
2. Szkła; zielone
3. Metalu i tworzyw sztucznych; żółte
4. Trawy liści; brązowe
5. Odpadów (czarnych);
- wraz z nadrukiem,
- worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka,
II. Termin realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 20.10.2024 roku.

III. Wymagania dotyczące worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych

1. Zamawiający zamawia szacowaną ilość 790 000 sztuk worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w tym:
1) 130 000 sztuk worków w kolorze niebieskim na papier;
2) 130 000 sztuk worków w kolorze zielonym na szkło;
3) 300 00 sztuk worków w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe;
4) 160 000 sztuk worków w kolorze brązowym na trawę i liście;
5) 70 000 sztuk worków w kolorze czarnym na odpady zmieszane.

2. Dopuszcza się zmianę liczby worków w poszczególnych kolorach względem liczby określonej w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych worków w liczbach większych lub mniejszych niż określono w pkt. III, ppkt.1, przy czym ogólna ilość worków nie ulegnie zmianie.

3. Wymagane parametry, jakie winny spełniać worki do selektywnego zbierania odpadów:
a) worki w kolorze żółtym na metale i tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe – grubość minimum 40 mikronów, z folii polietylenowej LDPE o wymiarach 700x1050 mm;
b) worki w kolorze niebieskim na papier - grubość minimum 40 mikronów z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 litrów i wymiarach 700x1050 mm;
c) worki w kolorze zielonym na szkło - grubość minimum 60 mikronów z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 litrów i wymiarach 700x1050 mm;
d) worki brązowe na trawę liście - grubość minimum 40 mikronów
z folii polietylenowej LDPE o pojemności 120 litrów i wymiarach 700x1050 mm;
e) worki w kolorze czarnym na odpady - grubość minimum 50 mikronów z folii
polietylenowej LDPE o pojemności 140 litrów i wymiarach 850x1050 mm.
Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321891,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623487,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321891,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERG BIERUŃ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832049439

7.3.3) Ulica: Chemików 163

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-150

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32189100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.