Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377317/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53773266-8f4d-4dd3-8abe-e31878d3fb4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052773/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podniesienie jakości danych sieci uzbrojenia terenu, w tym wdrożenie przez Służbę Geodezyjną i Kartograficzną Powiatu Krotoszyńskiego nowych, innowacyjnych e-usług wspartych przez model 3D danych GESUT i zobrazowania terenu ”nr FEWP.01.03-IZ.00-0009/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128018,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania:Zadanie 1 - Zakup i dostawa stacji roboczych wraz z oprogramowaniem obejmuje:
a) Stacja robocza wraz z oprogramowaniem – 2 szt.
2) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz OPZ dla przedmiotowego zadania.
3) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt i oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 i 1 a do SWZ
4) W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu( Załącznik Nr 1 a), wykonawca zobowiązany jest podać m.in. nazwę:
a) producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu
b) producenta oraz nazwę oferowanego oprogramowania
c) producenta, model i nazwę procesorów
d) producenta, model i nazwę karty graficznej
5) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, oprogramowania, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu i oprogramowania, potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt/oprogramowanie oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu/oprogramowania należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt/oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 1a musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego sprzętu/oprogramowania. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego sprzętu/oprogramowania w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu/oprogramowania muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 1 oraz 1a do SWZ (OPZ). Załącznik Nr 1a do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 31408,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 2 zadania:Zadanie 2 Zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej obejmuje:
a) Mysz 3D – 2 szt.
b) Monitor stereo 3D – 2szt.
c) Monitor boczny – 2 szt.
2) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz OPZ dla przedmiotowego zadania.
3) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2, 2a-2c do SWZ.
4) W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, wykonawca zobowiązany jest podać m.in. nazwę:
a) producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu
5) Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu, potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 2a-2c musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego sprzętu. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego sprzętu w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu/ muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 2 oraz 2a-2c do SWZ (OPZ). Załącznik nr 2a-2c do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 96610,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający przeznaczył kwotę 38.632,04 zł brutto. Obydwie złożone w postepowaniu oferty zawierają cenę przekraczającą ww. kwotę. Oferta z najniższą ceną podlega odrzuceniu. Kolejna złożona oferta również znacznie przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do ceny wskazanej w złożonej ofercie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62976,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- TRANSPORT UCZESTNIKÓW ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W KROTOSZYNIE W 2026 R.
- "Świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt z terenu Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA - w przypadku zdarzeń drogowych z ich udziałem oraz dla zwierząt bezdomnych w 2026 r."
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków obiadowych dwudaniowych w formie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Krotoszynie w roku 2026
- Usługa przygotowywania, wydawania obiadów dwudaniowych i umożliwienia ich spożycia, dla osób korzystających z pomocy KCUS oraz zapewnienie dowozu obiadów osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym.
- Dostawa paliw w 2026 r.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Odnowienie licencji oprogramowania Symantec Endpoint Security Complete służącego do ochrony urządzeń końcowych na okres 36 miesięcy wraz ze wsparciem
- Zakup usługi Oracle Paas&IaaS Universal Credit lub usługi równoważnej oraz usługa migracji systemu AMMS z obecnej infrastruktury Zamawiającego do usługi chmurowej Oracle Paas&IaaS lub równoważnej
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





