eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stryków



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stryków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198002

1.5.8.) Numer faksu: 427198002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stryków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d003a29-068e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030357/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stryków- I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260305/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2022.IZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 438911,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa oświetlenia ulicy Szumiących Jodeł w miejscowości Swędów:
Budowę oświetlenia ulicy Szumiących Jodeł w miejscowości Swędów zlokalizowano na działce nr ewid. 136, na odcinku od nr 11 w kierunku ul. Leśnej. Zakres zadania obejmuje montaż 2 nowych słupów oświetleniowych o wysokości zawieszenia oprawy 7 m, na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach 1,0 i źródłami światła typu LED o mocy 31 W. Oprawy zasilane z istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej w stacji nr 40809 zlokalizowanej w pasie drogowym.
Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 95 m w linii prostej.
Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego o pozwoleniu na budowę nr 2058/2019 z dnia 06.12.2019 r.
2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części)
Zakres prac ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w projekcie budowlanym.

Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnienie kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonanie sprawdzeń i badań, rozruch instalacji oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów.

Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.- Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów o dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji oraz w Starostwie Powiatowym i Powiatowym Nadzorze Budowlanym związanych z rozpoczęciem i zakończeniem budowy.

Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.

Przed zamówieniem i zakupem u producentów, a najpóźniej przed wbudowaniem kabli, słupów i opraw oświetleniowych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji karty katalogowe producentów ww. elementów w celu udowodnienia, że kable, słupy i oprawy oświetleniowe spełniają opis przedmiotu zamówienia wynikający z dokumentacji projektowej, m.in. oprawy oświetleniowe spełniają określone dane fotometryczne. Tym samym wbudowane mogą zostać jedynie elementy oświetlenia zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego jako zgodne z dokumentacją projektową, a więc z ofertą wykonawcy, który uczestnicząc w niniejszym postępowaniu oświadcza, że zapoznał się zrealizuje rzetelnie opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 18254,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa oświetlenia ulicy Cyprysowej w miejscowości Swędów:
Budowę oświetlenia ulicy Cyprysowej w miejscowości Swędów zlokalizowano na działkach nr ewid. 274/11 i 291. Zakres zadania obejmuje montaż 3 nowych słupów oświetleniowych o wysokości zawieszenia oprawy 8 m, na fundamentach, bez wysięgników i źródłami światła typu LED o mocy 26 W. Oprawy zasilane z istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej nn w stacji 40746 usytuowanej w pasie drogowym dz. nr ewid. 274/11.
Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 92 m w linii prostej.
Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego o pozwoleniu na budowę nr 2122/2019 z dnia 20.12.2019 r.

Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części)
Zakres prac ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w projekcie budowlanym.

Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnienie kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonanie sprawdzeń i badań, rozruch instalacji oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów.

Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.- Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów o dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji oraz w Starostwie Powiatowym i Powiatowym Nadzorze Budowlanym związanych z rozpoczęciem i zakończeniem budowy.

Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.

Przed zamówieniem i zakupem u producentów, a najpóźniej przed wbudowaniem kabli, słupów i opraw oświetleniowych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji karty katalogowe producentów ww. elementów w celu udowodnienia, że kable, słupy i oprawy oświetleniowe spełniają opis przedmiotu zamówienia wynikający z dokumentacji projektowej, m.in. oprawy oświetleniowe spełniają określone dane fotometryczne. Tym samym wbudowane mogą zostać jedynie elementy oświetlenia zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego jako zgodne z dokumentacją projektową, a więc z ofertą wykonawcy, który uczestnicząc w niniejszym postępowaniu oświadcza, że zapoznał się zrealizuje rzetelnie opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23088,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Budowa oświetlenia w miejscowości Wrzask:
Budowę oświetlenia w miejscowości Wrzask zlokalizowano na działkach nr ewid. 193, 166 i 168. Zakres zadania obejmuje montaż 13 szt. nowych słupów oświetleniowych o wysokości zawieszenia oprawy 7 m, na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach 1,0 i źródłami światła typu LED o mocy 27,5 W. Oprawy zasilane z istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej przy stacji
nr 40805 zlokalizowanej na słupie na działce nr ewid. 166.
Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 521 m w linii prostej.
Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego o pozwoleniu na budowę nr 169/2020 z dnia 07.02.2020 r.
2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części)
Zakres prac ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w projekcie budowlanym.

Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnienie kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonanie sprawdzeń i badań, rozruch instalacji oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów.

Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.- Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów o dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji oraz w Starostwie Powiatowym i Powiatowym Nadzorze Budowlanym związanych z rozpoczęciem i zakończeniem budowy.

Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.

Przed zamówieniem i zakupem u producentów, a najpóźniej przed wbudowaniem kabli, słupów i opraw oświetleniowych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji karty katalogowe producentów ww. elementów w celu udowodnienia, że kable, słupy i oprawy oświetleniowe spełniają opis przedmiotu zamówienia wynikający z dokumentacji projektowej, m.in. oprawy oświetleniowe spełniają określone dane fotometryczne. Tym samym wbudowane mogą zostać jedynie elementy oświetlenia zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego jako zgodne z dokumentacją projektową, a więc z ofertą wykonawcy, który uczestnicząc w niniejszym postępowaniu oświadcza, że zapoznał się zrealizuje rzetelnie opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 75981,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Budowa oświetlenia w miejscowości Tymianka Mała:
Budowę oświetlenia w miejscowości Tymianka Mała zlokalizowano na działkach nr ewid. 196, 208, 207/1. Zakres zadania obejmuje montaż 10 szt. nowych słupów oświetleniowych o wysokości zawieszenia oprawy 8 m, na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach 1,0 i źródłami światła typu LED o mocy 48 W. Oprawy zasilane z istniejącej rozdzielnicy oświetlenia ulicznego znajdującego się na stacji słupowej nr 40721 zlokalizowanej w pasie drogowym drogi powiatowej (nr ewid. 196).
Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 490 m w linii prostej.
Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego o pozwoleniu na budowę nr 125/2016 z dnia 11.02.2016 r.
2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części)
Zakres prac ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w projekcie budowlanym.

Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnienie kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonanie sprawdzeń i badań, rozruch instalacji oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów.

Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.- Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów o dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji oraz w Starostwie Powiatowym i Powiatowym Nadzorze Budowlanym związanych z rozpoczęciem i zakończeniem budowy.

Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.

Przed zamówieniem i zakupem u producentów, a najpóźniej przed wbudowaniem kabli, słupów i opraw oświetleniowych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji karty katalogowe producentów ww. elementów w celu udowodnienia, że kable, słupy i oprawy oświetleniowe spełniają opis przedmiotu zamówienia wynikający z dokumentacji projektowej, m.in. oprawy oświetleniowe spełniają określone dane fotometryczne. Tym samym wbudowane mogą zostać jedynie elementy oświetlenia zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego jako zgodne z dokumentacją projektową, a więc z ofertą wykonawcy, który uczestnicząc w niniejszym postępowaniu oświadcza, że zapoznał się zrealizuje rzetelnie opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 98218,39 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Budowa oświetlenia w miejscowościach Osse i Tymianka:
Budowę oświetlenia w miejscowościach Osse i Tymianka zlokalizowano w drodze powiatowej Nr 5110 E, na działkach nr ewid. 196 i 402. Zakres zadania obejmuje montaż 29 szt. nowych słupów oświetleniowych o wysokości zawieszenia oprawy 7 m, na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach o długości ramienia 1,5 m i źródłami światła typu LED o mocy 38 W. Oprawy zasilane
z istniejącego obwodu w słupie na stanowisku 8 zlokalizowanym na działce o nr ewid. 402.
Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 1161 m w linii prostej.
Roboty będą prowadzone na skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, dokonanego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu znak AB.6743.2086.2021.GK w dniu 19.10.2021 r.
2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części)
Zakres prac ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w projekcie budowlanym.

Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnienie kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonanie sprawdzeń i badań, rozruch instalacji oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów.

Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.- Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów o dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji oraz w Starostwie Powiatowym i Powiatowym Nadzorze Budowlanym związanych z rozpoczęciem i zakończeniem budowy.

Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.

Przed zamówieniem i zakupem u producentów, a najpóźniej przed wbudowaniem kabli, słupów i opraw oświetleniowych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji karty katalogowe producentów ww. elementów w celu udowodnienia, że kable, słupy i oprawy oświetleniowe spełniają opis przedmiotu zamówienia wynikający z dokumentacji projektowej, m.in. oprawy oświetleniowe spełniają określone dane fotometryczne. Tym samym wbudowane mogą zostać jedynie elementy oświetlenia zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego jako zgodne z dokumentacją projektową, a więc z ofertą wykonawcy, który uczestnicząc w niniejszym postępowaniu oświadcza, że zapoznał się zrealizuje rzetelnie opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 207406,85 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Budowa oświetlenia w miejscowości Ługi:
Budowę oświetlenia w miejscowości Ługi zlokalizowano na działce nr ewid. 53. Zakres zadania obejmuje montaż 2 szt. nowych słupów oświetleniowych o wysokości zawieszenia oprawy 8 m, na fundamentach wraz z oprawami na wysięgnikach o długości ramienia 0,5 m i źródłami światła o mocy 70 W – lampy sodowe. Oprawy zasilane z istniejącego obwodu w słupie na stanowisku 10 zlokalizowanym przy posesji o numerze 34a.
Łączna długość kabla YAKY 4x25 mm2 wynosi 75 m w linii prostej.
Roboty zostaną zrealizowane na podstawie decyzji Starosty Zgierskiego o pozwoleniu na budowę nr 394/2022 z dnia 05.04.2022 r.

Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części)
Zakres prac ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). Szczegółowe rozwiązania, sposób ochrony od porażeń i przepięć, informacja dotycząca planu BIOZ opisane są w projekcie budowlanym.

Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją terenu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnienie kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę oraz montaż wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonanie sprawdzeń i badań, rozruch instalacji oraz zgromadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentów.

Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu, dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A.- Rejon w Zgierzu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów o dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji oraz w Starostwie Powiatowym i Powiatowym Nadzorze Budowlanym związanych z rozpoczęciem i zakończeniem budowy.

Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.

Przed zamówieniem i zakupem u producentów, a najpóźniej przed wbudowaniem kabli, słupów i opraw oświetleniowych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji karty katalogowe producentów ww. elementów w celu udowodnienia, że kable, słupy i oprawy oświetleniowe spełniają opis przedmiotu zamówienia wynikający z dokumentacji projektowej, m.in. oprawy oświetleniowe spełniają określone dane fotometryczne. Tym samym wbudowane mogą zostać jedynie elementy oświetlenia zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego jako zgodne z dokumentacją projektową, a więc z ofertą wykonawcy, który uczestnicząc w niniejszym postępowaniu oświadcza, że zapoznał się zrealizuje rzetelnie opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić prawidłową realizację przedmiotu zamówienia w dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15962,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18243,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35055,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18243,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGJON Jarosław Jończyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712734096

7.3.4) Miejscowość: Kozierogi

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18243,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25976,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25976,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGJON Jarosław Jończyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712734096

7.3.4) Miejscowość: Kozierogi

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25976,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110349,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165066,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110349,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGJON Jarosław Jończyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712734096

7.3.4) Miejscowość: Kozierogi

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110349,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91079,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145200,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91079,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGJON Jarosław Jończyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712734096

7.3.4) Miejscowość: Kozierogi

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91079,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228547,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363465,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228547,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGJON Jarosław Jończyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712734096

7.3.4) Miejscowość: Kozierogi

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228547,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18430,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35055,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18430,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGJON Jarosław Jończyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712734096

7.3.4) Miejscowość: Kozierogi

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18430,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.