eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówPoprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej



Ogłoszenie z dnia 2025-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 14

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 422771444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug-ozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-ozorkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8117d0-dd75-4f00-b6c4-a997cbdb91b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065614/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej.
Zadanie inwestycyjne realizowane jest z dofinansowaniem w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji odcinków niżej wymienionych dróg gminnych:
1) Droga gminna nr 120121E (Czerchów, Sokolniki-Parcela);
2) Droga gminna nr 120122E (Sokolniki);
3) Droga gminna nr 120112E (Muchówka);
4) Droga gminna nr 120125E (Aleksandria);
5) Droga gminna nr 120110E (Małachowice-Kolonia, Małachowice, Modlna);
6) Droga gminna nr 120111E (Sokolniki-Las, ul. Kościuszki);
7) Droga gminna nr 120195E (Sokolniki-Las, ul. Sokolnickiego).
Każdy ww. odcinek dróg gminnych stanowi odrębny ciąg drogowy. Lokalizacja i szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonych do SWZ Programach Funkcjonalno-Użytkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający informuje, że musi wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do zmiany zakresu zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w postaci uwzględnienia w specyfikacji warunków zamówienia dodatkowego obiektu – odcinka drogi gminnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.