Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411613/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 14
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 422771444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug-ozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-ozorkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8117d0-dd75-4f00-b6c4-a997cbdb91b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego Gminy Ozorków poprzez modernizację infrastruktury drogowej.
Zadanie inwestycyjne realizowane jest z dofinansowaniem w ramach Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji odcinków niżej wymienionych dróg gminnych:
1) Droga gminna nr 120121E (Czerchów, Sokolniki-Parcela);
2) Droga gminna nr 120122E (Sokolniki);
3) Droga gminna nr 120112E (Muchówka);
4) Droga gminna nr 120125E (Aleksandria);
5) Droga gminna nr 120110E (Małachowice-Kolonia, Małachowice, Modlna);
6) Droga gminna nr 120111E (Sokolniki-Las, ul. Kościuszki);
7) Droga gminna nr 120195E (Sokolniki-Las, ul. Sokolnickiego).
Każdy ww. odcinek dróg gminnych stanowi odrębny ciąg drogowy. Lokalizacja i szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonych do SWZ Programach Funkcjonalno-Użytkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający informuje, że musi wprowadzić do treści SWZ zmiany, które prowadziłyby do zmiany zakresu zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w postaci uwzględnienia w specyfikacji warunków zamówienia dodatkowego obiektu – odcinka drogi gminnej.INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 305 m. Kuźnica Zbąska
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu (...) na działkach o nr ewidencyjnym 451/9 i 451/12 obręb ewid. 0001 Majdan Leśniowski, jednostka ewid. Leśniowice
- Rozbudowa drogi gminnej w m. Samołęż w ramach zadania pn. "Przebudowa gminnych dróg gruntowych"
- Przebudowa drogi gminnej nr 180513W ul. Polnej w Skrzeszewie w zakresie budowy chodnika przy ulicy Polnej w Skrzeszewie na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Krótkiej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





