Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00400373/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawy mięsa drobiowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy mięsa drobiowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa833a44-4f77-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00213855/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawy: mięso drobiowe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400373/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22WOG-ZP.2712.40.2022/T/222/2100/D/PBN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa drobiowego” zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Olsztyn, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SWZ (PDF), w ogólnej ilości 3 440 kg, w tym zamówienie podstawowe 1 720 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 72691,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa drobiowego” zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Lidzbark Warmiński, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SWZ (PDF), w ogólnej ilości 2 540 kg, w tym zamówienie podstawowe 1 270 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 49506,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa drobiowego” zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Lipowiec powiat Szczytno, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SWZ (PDF), w ogólnej ilości 520 kg, w tym zamówienie podstawowe 260 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 9494,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa drobiowego” zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Ciechanów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SWZ (PDF), w ogólnej ilości 1 450 kg, w tym zamówienie podstawowe 725 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 33455,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa drobiowego” zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Przasnysz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SWZ (PDF), w ogólnej ilości 1 530 kg, w tym zamówienie podstawowe 765 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 30297,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na "Dostawa materiałów elektrycznych, klimatyzatorów i latarek"
- Obsługa sekretariatu medycznego
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w roku 2026
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mięs drobiowych, wieprzowych i wołowych, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Przetarg 2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2026 r.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





