Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364139/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przet.do post.elektronicznej materiałów prawnych wraz z przenumerowaniem numerów działek(...):I.obręb OstrógII.obręb Markowice,III.obręb Miedonia,IV.obręb Sudół,V.obręb Bosacka (5 części.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 45 97 385
1.5.8.) Numer faksu: (32) 415 87 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f602af38-b8bf-45e1-981a-99022ee818981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przet.do post.elektronicznej materiałów prawnych wraz z przenumerowaniem numerów działek(...):I.obręb OstrógII.obręb Markowice,III.obręb Miedonia,IV.obręb Sudół,V.obręb Bosacka (5 części.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f602af38-b8bf-45e1-981a-99022ee81898
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031021/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przet.do post.elektronicznej materiałów prawnych wraz z przenumerowaniem numerów działek(...):I.obręb OstrógII.obręb Markowice,III.obręb Miedonia,IV.obręb Sudół,V.obręb Bosacka (5 części.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163159,34
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część dla obrębu Ostróg z jednostki ewidencyjnej Racibórz: przetworzenie do postaci elektronicznej materiałów prawnych wraz z przenumerowaniem numerów działek: operatów geodezyjnych, map i dokumentacji geodezyjnej, zgromadzonej w Wydziale Geodezji w Raciborzu oraz import powstałych i przetworzonych plików wraz z określeniem georeferencji i opisem metadanych do ewidencji materiałów zasobu, najnowszej wersji systemu OŚRODEK firmy GEOBID.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79999100-4 - Usługi skanowania
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.5.) Wartość części: 69663,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część dla obrębu Markowice z jednostki ewidencyjnej Racibórz: przetworzenie do postaci elektronicznej materiałów prawnych wraz z przenumerowaniem numerów działek: operatów geodezyjnych, map i dokumentacji geodezyjnej, zgromadzonej w Wydziale Geodezji w Raciborzu oraz import powstałych i przetworzonych plików wraz z określeniem georeferencji i opisem metadanych do ewidencji materiałów zasobu, najnowszej wersji systemu OŚRODEK firmy GEOBID.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79999100-4 - Usługi skanowania
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część dla obrębu Miedonia z jednostki ewidencyjnej Racibórz: przetworzenie do postaci elektronicznej materiałów prawnych wraz z przenumerowaniem numerów działek: operatów geodezyjnych, map i dokumentacji geodezyjnej, zgromadzonej w Wydziale Geodezji w Raciborzu oraz import powstałych i przetworzonych plików wraz z określeniem georeferencji i opisem metadanych do ewidencji materiałów zasobu, najnowszej wersji systemu OŚRODEK firmy GEOBID.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79999100-4 - Usługi skanowania
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część dla obrębu Sudół z jednostki ewidencyjnej Racibórz: przetworzenie do postaci elektronicznej materiałów prawnych wraz z przenumerowaniem numerów działek: operatów geodezyjnych, map i dokumentacji geodezyjnej, zgromadzonej w Wydziale Geodezji w Raciborzu oraz import powstałych i przetworzonych plików wraz z określeniem georeferencji i opisem metadanych do ewidencji materiałów zasobu, najnowszej wersji systemu OŚRODEK firmy GEOBID.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79999100-4 - Usługi skanowania
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V część dla obrębu Bosac z jednostki ewidencyjnej Racibórz: przetworzenie do postaci elektronicznej materiałów prawnych wraz z przenumerowaniem numerów działek: operatów geodezyjnych, map i dokumentacji geodezyjnej, zgromadzonej w Wydziale Geodezji w Raciborzu oraz import powstałych i przetworzonych plików wraz z określeniem georeferencji i opisem metadanych do ewidencji materiałów zasobu, najnowszej wersji systemu OŚRODEK firmy GEOBID.4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79999100-4 - Usługi skanowania
71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego
72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 18.08.2024 r., godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta dla każdej części postepowania. Wykonawca GCPS Spółka z o.o. na wezwanie zamawiającego w określonym terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych ponadto w dniu 02.09.2025r. przesłał oświadczenie, iż rezygnuje z wykonania zamówienia, w związku z czym oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.). W związku z powyższym ww. postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 18.08.2024 r., godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta dla każdej części postepowania. Wykonawca GCPS Spółka z o.o. na wezwanie zamawiającego w określonym terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych ponadto w dniu 02.09.2025r. przesłał oświadczenie, iż rezygnuje z wykonania zamówienia, w związku z czym oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.). W związku z powyższym ww. postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 18.08.2024 r., godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta dla każdej części postepowania. Wykonawca GCPS Spółka z o.o. na wezwanie zamawiającego w określonym terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych ponadto w dniu 02.09.2025r. przesłał oświadczenie, iż rezygnuje z wykonania zamówienia, w związku z czym oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.). W związku z powyższym ww. postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 18.08.2024 r., godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta dla każdej części postepowania. Wykonawca GCPS Spółka z o.o. na wezwanie zamawiającego w określonym terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych ponadto w dniu 02.09.2025r. przesłał oświadczenie, iż rezygnuje z wykonania zamówienia, w związku z czym oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.). W związku z powyższym ww. postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 18.08.2024 r., godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta dla każdej części postepowania. Wykonawca GCPS Spółka z o.o. na wezwanie zamawiającego w określonym terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych ponadto w dniu 02.09.2025r. przesłał oświadczenie, iż rezygnuje z wykonania zamówienia, w związku z czym oferta wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.). W związku z powyższym ww. postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich i powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu raciborskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa serwerów z systemem operacyjnym.
- Zadania remontowe wg części
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa digitalizacji obiektów muzealnych w technice RTI oraz 3D
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego - etap 2"
- Świadczenie usługi drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów na urządzeniach Wykonawcy i Zamawiającego wraz z obsługą serwisową dla KRUS Oddział Regionalny w Kielcach
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług w Gminie Stężyca w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk
- Dostawa urządzeń, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście Puszczykowo"
więcej: Usługi odwzorowania cyfrowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





