eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiZakup tablic informacyjnych o jakości powietrza wraz z czujnikami



Ogłoszenie z dnia 2024-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup tablic informacyjnych o jakości powietrza wraz z czujnikami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.flisek@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/942878

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup tablic informacyjnych o jakości powietrza wraz z czujnikami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e367ad6-2fae-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030158/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup tablic informacyjnych o jakości powietrza wraz z czujnikami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla czystego powietrza”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 5 sztuk tablic elektronicznych z niezbędnym oprogramowaniem, informujących o najbliższych odjazdach autobusów komunikacji miejskiej wraz z zamontowanymi czujnikami o stanie powietrza w czasie rzeczywistym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 11 do SWZ;
2) Wzór Umowy – Załącznik nr 5 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj. do dnia 10.07.2024 r. godz. 10:00 została złożona jedna oferta z ceną realizacji przedmiotowego zamówienia wynoszącą 395 445,00 zł.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert w prowadzonym postępowaniu wskazał, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 267 000,00 zł. Złożona zatem oferta przewyższa środki, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczonych środków do zaoferowanej ceny.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395445,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395445,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.