eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie - nowe postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie - nowe postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĄBRZESKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 44

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566882450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ag@wabrzezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wabrzezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/rozbudowa-i-modernizacja-domu-pomocy-spolecznej-w-wabrzeznie-2/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie - nowe postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79c2edcf-18ad-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038553/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300990/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.272.29.2022.KC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” kompletnej dokumentacji projektowej, zwanej
dalej także: dokumentacją projektową wraz z wykonaniem robót budowlanych oraz dostawą i montażem nowego
wyposażenia dla zadania pn. „Rozbudowa i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie”. Realizacja przedmiotu
umowy została podzielona na następujące etapy:
a) etap 1 – obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej,
b) etap 2 – obejmujący wykonanie robót budowlanych, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia oraz uzyskanie
pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
wykonanie dokumentacji projektowej (w tym projektu architektoniczno-budowlanego), obejmującej:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o PFU, w sposób zgodny z wymaganiami ustawy - Prawo budowlane,
przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, która na etapie opracowywania będzie
konsultowana i uzgadniana z Zamawiającym,
b) uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień projektowych, w zakresie wynikającym z przepisów,
c) uzyskanie wymaganych ustawą - Prawo budowlane uzgodnień i pozwoleń na realizację projektu,
d) projekt techniczny,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
f) przedmiar robót,
g) kosztorys, na potrzeby waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy,
h) dokumentację powykonawczą, która powinna zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do
ewidencji gruntów oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu – zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki przestrzennej
i budownictwa z 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności
geodezyjnych obowiązujących w budownictwie,
i) inną dokumentację wymaganą przez PFU,
j) wykonanie robót budowlanych oraz dostawę i montaż wyposażenia budynku w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną
dokumentację projektową,
k) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, ostatecznej decyzji, upoważniające do rozpoczęcia robót budowlanych,
l) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego decyzji o oddaniu do użytkowania obiektu budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

39290000-1 - Wyposażenie różne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania ze względu na to, że oferta firmy Revbud Spółka Akcyjna, ul. Gdańska 4a, 87-100 Toruń z kwotą 10 494 005,29 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10494005,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10494005,29 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.