eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA



Og³oszenie z dnia 2022-10-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH US£UG PRANIA

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d714032e-55e8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00413637

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/681359

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/681359

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia.
2. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
3. Za datê wp³ywu ofert, informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ, przyjmuje siê datê ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
4. Wykonawca, za po¶rednictwem Platformy, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ) przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie pytañ drog± e-mailow±, na adres: dzp@ucmmit.gdynia.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania. Maksymalna wielko¶æ za³±czonego pliku do pojedynczej wiadomo¶ci: 30 MB
6. Zamawiaj±cy zaleca przekazywanie pytañ równie¿ w formie edytowalnej.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiaj±cy zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.
9. Niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia tj.:
 sta³y dostêp do sieci Internet,
 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i pó¼niejsze lub Chrome ver. 45 i pó¼niejsze lub Opera ver. 37 i pó¼niejsze,
 w³±czona obs³uga JavaScript,
 oprogramowanie s³u¿±ce do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów pdf.
10. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf
a) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
 oferta za³±czona przez Wykonawcê na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otworzenia oferty dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu sk³adania ofert,
 oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).
11. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, z³o¿enia oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
12. W sprawach technicznych zwi±zanych z obs³ug± platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostêpne jest codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzib± w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, macie Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;

Cel przetwarzania
Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej bêdzie przetwarzaæ dane osobowe w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postêpowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe s± przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (PZP), tj. w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikaj±cych z przepisów prawa podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu.
Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
Okres przechowywania danych
 Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty, z którymi Administrator zawar³ umowy lub porozumienia.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie powy¿ej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Prawa osób
Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
cd pkt XXXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 30/UCMMiT/TP-fn/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug prania wraz z dezynfekcj± bielizny szpitalnej i pozosta³ych asortymentów Zamawiaj±cego i z transportem asortymentu do jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego przy ul. Powstania Styczniowego 9b w Gdyni oraz wdro¿enie systemu RFID - systemu umo¿liwiaj±cego identyfikacjê asortymentu za pomoc± fal radiowych.
2. Szacunkowa liczba kilogramów prania i dezynfekcji asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego wynosi 60.200.
3. Szacunkowa liczba sztuk oznakowania asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego wynosi 3.200
4. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zamówieniem podstawowym objête jest 70% ilo¶ci w ust. 3 i 4, a pozosta³e 30% objête jest prawem opcji, zgodnie z zapisami § 1 ust. 5 wzoru umowy.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z za³±cznikami:
a) Formularz asortymentowo - cenowy - za³. Nr 2 do wzoru umowy/umowy
b) Opis przedmiotu zamówienia - za³. Nr 3 do wzoru umowy/umowy
c) Wzór protoko³u zdawczego Zamawiaj±cego - za³. Nr 4 do wzoru umowy/umowy
d) Wykaz jednostek organizacyjnych objêtych us³ug± - za³. Nr 5 do wzoru umowy/umowy
e) Informator BHP dla firm zewnêtrznych - za³. Nr 6 do wzoru umowy/umowy
f) Instrukcja BHP - za³. Nr 7 do wzoru umowy/umowy
g) Klauzula informacyjna RODO - za³. Nr 8 do wzoru umowy/umowy
6. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastosowa³ prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Oznacza to, i¿ podane ilo¶ci s± maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zamówieniem podstawowym objête jest 70% ilo¶ci okre¶lonych , a pozosta³e 30% objête jest prawem opcji. Zamawiaj±cy wykorzysta 70% przedmiotu zamówienia. Pozosta³e 30 % Zamawiaj±cy wykorzysta w trakcie obowi±zywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiêkszonego zapotrzebowania na przedmiot umowy ze wzglêdu na ruch pacjentów w jednostkach klinicznych lub stan epidemii w zwi±zku z zaka¿eniami wirusem SARS-CoV-2 wywo³uj±cym chorobê COVID-19 lub w zale¿no¶ci od zawieranych z Narodowym Funduszem Zdrowia umów lub liczby faktycznych jednostek chorobowych u Zamawiaj±cego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona badania i oceny ofert.
2. Ocenie bêd± podlegaæ oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych poni¿ej
4. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna liczba punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt
5. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich wagami

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1.1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
udowodni± posiadanie:
pozwolenia lub opinii, odpowiedniej do miejsca lokalizacji pralni, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej do prowadzenia us³ug pralniczych dla podmiotów leczniczych
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego z Wykonawców
1.2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wyka¿± wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie us³ugi (umowy), w okresie 12 miesiêcy, polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pralniczych o warto¶ci minimum 80 000 z³ brutto ka¿da
W przypadku z³o¿enia dokumentów zawieraj±cych dane wyra¿one w innych walutach ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia, ¶wiadczeñ w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.
oraz
b) dysponuj±:
- co najmniej 2 pojazdami, posiadaj±cymi aktualne zezwolenie lub za¶wiadczenie lub pozytywn± opinie Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê Wykonawcy, dopuszczaj±ce konkretny, wskazany w wykazie pojazd, do transportu bielizny czystej i brudnej.
- pralni± z pe³n± barier± higieniczn± z zachowaniem zasad zgodnych z technologi± prania dla poszczególnego asortymentu, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi
Wymagany warunek mo¿e byæ spe³niony ³±cznie przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych tych z wykonawców, którzy wykonaj± prace, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku podmiot udostêpniaj±cy zasoby jest zobowi±zany wykonaæ prace, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zmówienia w formularzu OFERTA sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni wykonawcy, (za³±cznik nr 1 do SWZ).
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± prace, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 7 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie w/w sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te mog± byæ z³o¿one przez pe³nomocnika, jednak¿e musz± dotyczyæ odrêbnie ka¿dego z wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualne/a pozwolenie lub opinia, odpowiednia do miejsca lokalizacji pralni Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej do prowadzenia us³ug pralniczych dla podmiotów leczniczych
2. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 5 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,.
3. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 6 do SWZ i aktualne zezwolenie lub za¶wiadczenie lub pozytywna opinie Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê Wykonawcy, dopuszczaj±ce konkretne, wskazane w wykazie pojazdy, do transportu bielizny czystej i brudnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE POTWIERDZAJ¡CE ¯E OFEROWANE US£UGI SPE£NIAJ¡ WYMAGANIA OKRE¦LONE PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡
1) Aktualne dokumenty potwierdzaj±ce dzia³anie sporobójcze wykorzystywanych ¶rodków dezynfekuj±cych.
2) Aktualna informacja o stosowanych ¶rodkach pior±cych i dezynfekuj±cych wraz z atestami dopuszczaj±cymi te ¶rodki do stosowania,
3) Aktualne wyniki aktualnych badañ przeprowadzonych przez laboratorium posiadaj±ce akredytacjê Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie czysto¶ci mikrobiologicznej bielizny poddawanej praniu w pralni Wykonawcy.
4) Aktualna procedura prania i dezynfekcji asortymentu szpitalnego

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) Aktualne dokumenty potwierdzaj±ce dzia³anie sporobójcze wykorzystywanych ¶rodków dezynfekuj±cych.
2) Aktualna informacja o stosowanych ¶rodkach pior±cych i dezynfekuj±cych wraz z atestami dopuszczaj±cymi te ¶rodki do stosowania,
3) Aktualne wyniki aktualnych badañ przeprowadzonych przez laboratorium posiadaj±ce akredytacjê Polskiego Centrum Akredytacji w zakresie czysto¶ci mikrobiologicznej bielizny poddawanej praniu w pralni Wykonawcy.
4) Aktualna procedura prania i dezynfekcji asortymentu szpitalnego

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

INNE, NIEZBÊDNE DOKUMENTY DO£¡CZANE DO OFERTY:
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 1 do SWZ.
2. Formularz asortymentowo-cenowy, wg wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ/wzoru umowy/umowy.
3. Pe³nomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zastrze¿one w ofercie informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, je¿eli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci
sk³adaj± jedn± ofertê, która musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
dostarczona bêdzie Zamawiaj±cemu umowa reguluj±ca zasady wspó³pracy uczestników postêpowania w formie kopii
po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania,
sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za
wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia),
wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania
zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych w formie spó³ki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, dostarczona bêdzie Zamawiaj±cemu umowa spó³ki cywilnej.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik 8 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-04 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/transakcja/681359

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-03

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.