Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265853/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji budynków filii GOK w Beniaminowie, Kątach Węgierskich, Stanisławowie Drugim i Zegrzu Południowym z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieporęt
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nieporęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-126
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nieporet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nieporet.ezamawiajacy.pl/pn/nieporet/demand/212345/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji budynków filii GOK w Beniaminowie, Kątach Węgierskich, Stanisławowie Drugim i Zegrzu Południowym z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a29bc4b-a62e-4b88-ae90-8f29567b140d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044396/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Termomodernizacja budynków filii GOK w Beniaminowie, Kątach Węgierskich, Stanisławowie Drugim i Zegrzu Południowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
planu rozwojow„Termomodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej z terenu gminy Nieporęt” w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej” komponent „Zielona energia i zmniejszenie energochłonności” w ramach Krajowego Planu Odbudowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 841526,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Termomodernizacja budynku Filii Gminnego Ośrodka Kultury w Stanisławowie Drugim, ul. Wolska 71a, Stanisławów Drugi, 05-119 Legionowo4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 532959,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Termomodernizacja budynku Filii Gminnego Ośrodka Kultury w Kątach Węgierskich, ul. Kościelna 22, 05-126 Nieporęt4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 348542 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Termomodernizacja budynku Filii Gminnego Ośrodka Kultury w Beniaminowie, ul. Fortowa 15, Beniaminów, 05-127 Białobrzegi4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 153576,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532959,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532959,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681491762
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532959,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348542 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684367 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348542 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681491762
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348542 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153576,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293304 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153576,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681491762
7.3.4) Miejscowość: Pułtusk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. INWEST-BUD-KOSZT Paweł Ulatowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153576,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





