Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327091/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00337121/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
- 2025/BZP 00341876/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW
POWIATU OSTROWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Inter-Broker sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Broker ubezpieczeniowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870315750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żółkiewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566584260
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: interbroker@interbroker.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.interbroker.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://interbroker.logintrade.net/zapytania_email,204482,ff2ad3cf827468dc6333d3c5133425b6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓWPOWIATU OSTROWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ca083f-3fe2-48f1-a98f-014e60bc4034
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IB.271.207.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Ostrowskiego . Zakres ubezpieczenia obejmuje:1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 422886 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Ostrowskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:1)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),
3)ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5)rozszerzone, odpłatne ubezpieczenie assistance,
6)ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada)
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 84471 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357894,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392736 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381407,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterrRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010644132
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381407,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2028-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65511 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84168 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65511 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140806789
7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65511 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Powiat Ostrowski , a
Inter-Broker sp. z o.o. pełni rolę pełnomocnika Zamawiającego.
Nazwa oraz adres zamawiającego:
Powiat Ostrowski
Ul. 3 Maja 68
07-300 Ostrów Mazowiecka
NIP: 759-16-13-174
REGON: 550668806
Pozycja u Zamawiającego w planie postępowań: 1.3.4 Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Ostrowskiego na
lata 2025-2028
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont nawierzchni drogi dojazdowej do koszy na odpady i chodników przy Domu Akademickim nr 1 UMK w Toruniu.
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych.
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pięciu mieszkań przy ul. Rolniczej
- MYCIE ELEWACJI - Włocławek, ul. Płocka 167
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 4 szkoleń wraz z zapewnieniem cateringu i przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla kadry DPS w ramach Wojewódzkiego Programu, pn. " Profesja
- Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego w Toruniu przy ul. Piastowskiej 7 wraz z przynależnym terenem oraz remont pomieszczeń piwnicznych i WC dla osób niepełnosprawnych.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA I GMINY BIRCZA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Dubeninki
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Piskiego
- Ubezpieczenie Gminy Nowy Targ wraz z jednostkami organizacyjnymi
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ LUBAŃ
- Usługa ubezpieczenia Gminy Malczyce wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.