Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364124/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz podopiecznych DDS+ z terenu Gminy Głogówek, w ramach realizacji projektu ,,Codziennie samodzielni...”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głogówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-250
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774069915
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@glogowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaglogowek.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaglogowek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz podopiecznych DDS+ z terenu Gminy Głogówek, w ramach realizacji projektu ,,Codziennie samodzielni...”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f06a57-7017-471e-a6d6-0c77c8df7000
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00681375/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz podopiecznych DDS+ z terenu Gminy Głogówek, w ramach realizacji projektu ,,Codziennie samodzielni...”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Codziennie samodzielni- zwiększenie dostępu do usług społecznych szansą na dłuższą aktywność osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu" - projekt realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus - w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.III.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie transportu zbiorowego osób po 60 rż. i/lub z niepełnosprawnościami wykluczonych komunikacyjnie z wyznaczonych punktów- z miejsca odbioru/zamieszkania do Dziennego Domu Senior + w Głogówku, al. Lipowa 6b i odwóz tych osób do miejsca zamieszkania. Usługa świadczona będzie w ramach realizacji projektu ,,Codziennie samodzielni - zwiększenie dostępu do usług społecznych szansą na dłuższą aktywność osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu” w ramach Osi priorytetowej VII Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim, działanie 7.1 Usługi zdrowotne i społeczne oraz opieka długoterminowa, w ramach naboru: FEOP.07.01-IZ.00-005/23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120722,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120722,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120722,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANUSZ FIDOT USŁUGI TRANSPORTOWE -CIĘŻAROWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551136785
7.3.3) Ulica: ul. Winiary 19
7.3.4) Miejscowość: Głogówek
7.3.5) Kod pocztowy: 48-250
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ FIDOT USŁUGI TRANSPORTOWE -CIĘŻAROWE
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ FIDOT USŁUGI TRANSPORTOWE -CIĘŻAROWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120722,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w 2026 roku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2026 roku
- Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, z podz na części: 1) Dowożenie uczniów z terenu GBB do placówek oświat 2) Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu GBB do szkół i placówek oświat w Byd
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wierzbica do szkół i placówek specjalnych oraz zapewnienie opieki podczas dowozu"
- Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Halinów
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





