Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304110/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego budynku Gminnego Przedszkola w Kruszynie o Żłobek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Andrzeja Kmicica 5
1.5.2.) Miejscowość: Kruszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-282
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 343202003
1.5.8.) Numer faksu: +48 343202048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kruszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kruszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącego budynku Gminnego Przedszkola w Kruszynie o Żłobek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbc37325-f9e6-44cd-9802-8183cb1f8d4c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038487/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa istniejącego budynku Gminnego Przedszkola w Kruszynie o Żłobek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Aktywny Maluch 2022-2029 współfinansowany z: - Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności, - Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 3 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, - budżetu państwa na współfinansowanie krajowe do środków europejskich, - środków publicznych na finansowanie podatku VAT, jako uzupełnienie do środków z KPO.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiR.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1335798,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku gminnego przedszkola w Kruszynie o żłobek wraz z budową niezbędnej infrastruktury.
1. Charakterystyczne parametry techniczne projektowanego budynku:
a) Powierzchnia zabudowy: 168,52 m2
b) Powierzchnia użytkowa: 132,71 m2
c) Kubatura brutto: 755,65 m3
d) Liczba kondygnacji: 1 nadziemna
e) Wysokość budynku: 5,40 m
2. Konstrukcja budynku:
a) układ mieszany: murowo–żelbetowy;
b) ściany zewnętrzne: pustaki ceramiczne + wełna mineralna (20 cm);
c) stropy i wieńce: żelbetowe, beton C25/30;
d) dach: wiązary drewniane (drewno C24), pokrycie z blachy na rąbek;
e) fundamenty: ławy żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych.
3. Zastosowane materiały i izolacje:
a) ocieplenie ścian: wełna mineralna lambda=0,036, gr. 20 cm;
b) izolacja termiczna dachu: wełna mineralna lambda=0,035, gr. 20 cm + 10 cm pod wiązarami;
c) podłoga na gruncie: styropian EPS 15 cm;
d) przegrody o podwyższonej odporności ogniowej: REI 30 (ściany i dach).
4. Wykończenie i standard:
a) elewacja: system ETICS z tynkiem silikonowym;
b) stolarka okienna: aluminiowa, trzyszybowa;
c) drzwi: aluminiowe (EI60) oraz płytowe (CPL), przeszklone;
d) podłogi: płytki gresowe i wykładziny winylowe;
e) instalacje: przyłącza wodociągowego, sanitarne, elektroenergetyczne – zgodnie z dokumentacją branżową;
f) wyposażenie: rolety, obudowy grzejników (HPL), kabiny WC systemowe dla dzieci.
5. Infrastruktura towarzysząca:
a) nawierzchnie utwardzone z kostki betonowej;
b) pochylna dla osób niepełnosprawnych;
c) balustrady ze stali nierdzewnej;
d) zadaszenia wejściowe z daszkami szklanymi.
6. W ramach przedmiotu zamówienia nie podlega realizacji zakres dotyczący:
a) instalacji antywłamaniowej (sygnalizacji włamania i napadu);
b) części wyposażenia wyszczególnionego w aranżacji, za wyjątkiem elementów wykazanych w projekcie wyposażenia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ, na którą składa się projekt budowlany, projekty techniczne, projekt wyposażenia, opinie, uzgodnienia i wizualizacje oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dołączone do SWZ przedmiary robót stanowią element pomocniczy.
Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowe rozwiązania techniczne w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych zostały określone w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
8. W odniesieniu do zakresu przypadającego na przedmiot zamówienia Zamawiający informuje, że dla prowadzenia robót budowlanych uzyskano decyzję pozwolenia na budowę nr 346/2025 z dnia 03.04.2025 r.
9. Zamawiający informuje, że istniejący budynek w którym zlokalizowane jest przedszkole, będzie użytkowany w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca winien wydzielić teren prowadzonych robót wraz z niezbędnym jego zabezpieczeniem i oznakowaniem oraz zapewnić możliwość dojścia i użytkowania budynku.
Więcej informacji w pkt 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1638899,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2122150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1638899,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. „DZIEDZICKI” Marcin Dziedzicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732319910
7.3.3) Ulica: Stawowa 8
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-274
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1638899,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KRUSZYNA
więcej: przetargi KRUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki w garażu Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
więcej: Wyroby sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.