eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Remont dwóch budynków, będących własnością Skarbu Państwa, zlokalizowanych przy ulicy Warneńczyka 1 w Sieradzu



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dwóch budynków, będących własnością Skarbu Państwa, zlokalizowanych przy ulicy Warneńczyka 1 w Sieradzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sieradzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 3

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 822 05 01 wewn. 304

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 78 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsieradz_pr2@finn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sieradz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.powiat-sieradz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dwóch budynków, będących własnością Skarbu Państwa, zlokalizowanych przy ulicy Warneńczyka 1 w Sieradzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ec7382-3b0f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030806/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na magazyn przeciwpowodziowy w budynku przy ul. Warneńczyka 1 w Sieradzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361265/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237889,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie dwóch budynków, zlokalizowanych przy ulicy Warneńczyka 1 w Sieradzu, w podziale na dwie części:
I Część - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń po byłej kotłowni na pomieszczenia magazynowe w budynku zlokalizowanym przy ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz nr ewidencyjny działki 7195/1, 7195/2, 7197/1, 7197/2 obręb geodezyjny 12.
II Część - Remont pomieszczeń magazynowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz, nr ewidencyjny działki 7195/3, obręb geodezyjny 12.

Zakres zamówienia obejmuje:
Część I
a) wykonanie robót budowlanych:
- roboty rozbiórkowe
- wykonanie zamurowań
- wykonanie posadzki betonowej w pomieszczeniu nr 2 i nr 3
- wykonanie nadproży stalowych
- wykonanie okładzin wewnętrznych oraz prac wykończeniowych wewnątrz budynku,
- wykonanie okładzin oraz prac wykończeniowych na elewacjach,
- wykonanie prac na terenie wokół budynku.
- wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z bramą wjazdową
- wykonanie utwardzenia z tłucznia łamanego.
b) wykonanie robót instalacyjnych
- wymiana oświetlenia i niezbędnego okablowania,
- montaż lamp,
- demontaż nieczynnych rur wod-kan i c.o.;
- montaż nowej instalacji wod-kan.

Część II
a) wykonanie robót budowlanych
- skucie betonowych żłobów;
- wyrównanie posadzki, likwidacja nieczynnych odpływów;
- wykonanie ściany działowej;
- tynkowanie ściany działowej;
- montaż drzwi dwuskrzydłowych wewnętrznych;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Szczegółowy opis i zakres robót został zawarty w projektach i przedmiarach stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45262300-4 - Betonowanie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244708,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244708,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane DEKARZ Piotr Korpa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271176695

7.3.3) Ulica: Krasawna 46

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244708,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.