eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja systemu monitoringu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie - 3 części



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja systemu monitoringu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie - 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7beb8df9-35b9-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja systemu monitoringu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie - 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7beb8df9-35b9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019693/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja systemu monitoringu do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie - 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352429/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 48/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Przedmiot zamówienia: Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja systemu monitoringu w hotelu Albatros w COS OPO Cetniewo we Władysławowie

Wymagania ogólne:
Kamery zamontowane na puszkach montażowych dedykowanych do danego producenta, konfiguracja każdej z kamer w istniejącej sieci COS Cetniewo poprzez nadanie adresacji oraz polis bezpieczeństwa na urządzeniu UTM Fortigate. Instalacja switchy (przełączników), wyłączenie nieaktywnych portów oraz przypisanie adresu mac do aktywnych portów, konfiguracja sieci VLAN. Instalacja okablowania, zakrosowana na patch panelu Cat 6. Podłączenie switchy do istniejącego okablowania światłowodowego.
Rekonfiguracja istniejącego systemu monitoringu:
- dodanie 15 nowych licencji powiększających ilość kanałów
- dodanie 15 kamer wraz z konfiguracją nowych grup
- konfiguracja poglądu na 3 wybranych komputerach klienckich
Instalacja 850 m okablowania Cat. 6, w korytkach do systemu monitoringu (kamer oraz switchy).
Kamery, switche oraz wszystkie elementy instalacji fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę. Gwarancja minimum 60 miesięcy na cały system monitoringu. Gwarantowane wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, przez cały okres gwarancyjny. Usunięcie awarii do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 10.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Przedmiot zamówienia: Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja systemu monitoringu na sali szermierki oraz pomieszczeniu ochrony w COS OPO Cetniewo we Władysławowie.
1. Wymagania ogólne:
Kamery zamontowane na puszkach montażowych dedykowanych do danego producenta, konfiguracja każdej z kamer w istniejącej sieci COS Cetniewo poprzez nadanie adresacji oraz polis bezpieczeństwa na urządzeniu UTM Fortigate. Instalacja switchy (przełączników), wyłączenie nieaktywnych portów oraz przypisanie adresu mac do aktywnych portów, konfiguracja sieci VLAN. Instalacja okablowania, zakrosowana na patch panelu Cat 6. Podłączenie switchy do istniejącego okablowania światłowodowego.
Rekonfiguracja istniejącego systemu monitoringu:
 dodanie 15 nowych licencji powiększających ilość kanałów
 dodanie 15 kamer wraz z konfiguracją nowych grup
 konfiguracja poglądu na 3 wybranych komputerach klienckich
Instalacja 400 m okablowania Cat. 6, w korytkach do systemu monitoringu (kamer oraz switchy).
Kamery, switche oraz wszystkie elementy instalacji fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę. Gwarancja minimum 60 miesięcy na cały system monitoringu. Gwarantowane wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, przez cały okres gwarancyjny. Usunięcie awarii do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 10.12.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Przedmiot zamówienia: Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja systemu monitoringu na pływalni ,,AQUARIUS’’ w COS OPO Cetniewo we Władysławowie.

1. Wymagania ogólne:
Kamery zamontowane na puszkach montażowych dedykowanych do danego producenta, konfiguracja każdej z kamer w istniejącej sieci COS Cetniewo poprzez nadanie adresacji oraz polis bezpieczeństwa na urządzeniu UTM Fortigate. Instalacja switchy (przełączników), wyłączenie nieaktywnych portów oraz przypisanie adresu mac do aktywnych portów, konfiguracja sieci VLAN. Instalacja okablowania, zakrosowana na patch panelu Cat 6. Podłączenie switchy do istniejącego okablowania światłowodowego.
Rekonfiguracja istniejącego systemu monitoringu:
- dodanie 28 nowych licencji powiększających ilość kanałów
- dodanie 28 kamer wraz z konfiguracją nowych grup
- konfiguracja poglądu na 3 wybranych komputerach klienckich
Na niecce basenowej do 12 kamer (minimum 2 mp) Instalacja okablowania Cat. 6 – 800 m, po zewnętrznej stronie obiektu basenowego, następnie po dachu obiektu – dodatkowe 300 m, następnie do pomieszczenia administracyjnego gdzie kończyć się ma patch panelem 24 portowym. Okablowanie należy odpowiednio zabezpieczyć. (koryta, peszle, rura instalacyjna) Kamery należy zainstalować na 6 słupach w wewnątrz basenu, wykonując instalację na zewnątrz budynku.
Instalacja okablowania UTP Cat 6 - 800 m do 16 kamer (min. 5 mp) na obiekcie kasy basenu oraz przyległej infrastruktury. Okablowanie należy zainstalować nad podwieszanymi sufitami, następnie do pomieszczenia z szafką sieciową gdzie kończyć ma się patch panelem 24 portowym.
Kamery, switche oraz wszystkie elementy instalacji fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę. Gwarancja minimum 60 miesięcy na cały system monitoringu. Gwarantowane wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, przez cały okres gwarancyjny. Usunięcie awarii do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 27.11.2022 r., w tym realizacja prac na terenie hali basenowej od 14.11.2022 do 27.11.2022 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61131 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61131 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61131 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netservice Usługi Informatyczne Kordian Bulczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220137770

7.3.3) Ulica: Brylantowa 29

7.3.4) Miejscowość: Pierwoszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61131 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59286 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59286 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59286 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netservice Usługi Informatyczne Kordian Bulczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220137770

7.3.3) Ulica: Brylantowa 29

7.3.4) Miejscowość: Pierwoszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59286 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netservice Usługi Informatyczne Kordian Bulczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220137770

7.3.3) Ulica: Brylantowa 29

7.3.4) Miejscowość: Pierwoszyno

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.