eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławORGANIZACJA BANKIETU PODCZAS KONFERENCJI XV ISIB WROCŁAW 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA BANKIETU PODCZAS KONFERENCJI XV ISIB WROCŁAW 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713752088

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta.bogielska@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ORGANIZACJA BANKIETU PODCZAS KONFERENCJI XV ISIB WROCŁAW 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed9ad1c5-e817-4e9c-a139-e6d8bb163685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033077/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.46 Organizacja bankietu podczas konferencji XV ISIB Wrocław 13.09.2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2711.33.2025.DB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28739,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: usługa.
2. Przedmiotem zamówienia jest ORGANIZACJA BANKIETU PODCZAS KONFERENCJI XV ISIB WROCŁAW 2025.
3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Liczba uczestników to minimum 70 osoby, a maksimum 130 osób.
5. Miejsce wykonywania usługi restauracyjnej:
Lokal gastronomiczny w którym realizowana będzie usługa powinien znajdować się w odległości maksymalnie do 2000m pieszo od Biblioteki Uniwersyteckiej UWr (adres: ul. F. Joliot-Curie 14, 50-383 Wrocław). Odległość mierzona będzie za pomocą „google maps” w ustawieniu wyznacz trasę pieszego na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps/ i oceniania w kryterium oceny ofert.
6. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca w Formularzu ofertowym podaje cenę ofertową brutto zgodnie z kalkulacją tam zamieszczoną, a także wskazuje odległość lokalu gastronomicznego od miejsca konferencji oraz podaje dokładny adres i nazwę lokalu gastronomicznego, w którym świadczona będzie usługa.
9. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zgodnie z art. 91 ust. 2 Pzp, Zamawiający informuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części. Brak podziału niniejszego zamówienia nie utrudnia uczciwej konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Ponadto zakres niniejszego postępowania uzasadnia udzielenie zamówienia jednemu Wykonawcy, z uwagi na fakt, iż usługa restauracyjna będzie realizowana w konkretnym lokalu gastronomicznym, w dniu oraz w określonych godzinach, a tym samym podział na części niesie ze sobą ryzyko braku takiej możliwości. Niniejsze postępowanie jest jedną z części zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28-07-2025r. zostały złożone 3 oferty, których wartość przekracza kwotę jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 25 000,00 zł brutto. Z uwagi na to, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny kolejnej oferty złożonej przez ww. Wykonawcę, postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.