Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325000/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowego
utrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bab38030-11c5-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport , usługi leśne, budowa dróg leśnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowegoutrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bab38030-11c5-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055449/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 794360,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ramach realizacji zadania: „Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Cybinka”.1.1. Droga nr 51 (nr inw. 220/1536)
a) oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni w przewidywanej ilości około 7 700 m2,
b) wykonanie dolnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 5-8 mm w przewidywanej ilości około 7 700 m2,
c) uwałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 7 700 m2,
d) wykonanie górnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 2-5 mm w przewidywanej ilości około 7 700 m2,
e) wałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 7 700 m2.
1.2. Droga nr 52 (nr inw. 220/1535)
a) oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni w przewidywanej ilości około 8 400 m2,
b) wykonanie dolnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 5-8 mm w przewidywanej ilości około 8 400 m2,
c) uwałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 8 400 m2,
d) wykonanie górnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 2-5 mm w przewidywanej ilości około 8 400 m2,
e) wałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 8 400 m2.
1.3. Droga nr 6 (nr inw. 220/1844)
a) oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni w przewidywanej ilości około 11 900 m2,
b) wykonanie dolnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 5-8 mm w przewidywanej ilości około 11 900 m2,
c) uwałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 11 900 m2,
d) wykonanie górnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 2-5 mm w przewidywanej ilości około 11 900 m2,
e) wałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 11 900 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 784000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni w ramach realizacji zadania: „Budowa drogi leśnej „Kręta” w Nadleśnictwie Krzystkowice, Leśnictwo Kotowice, Leśnictwo Klępina”.2.1. Droga „Kręta” Leśnictwo Kotowice i Klępina
a) oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni w przewidywanej ilości około 370 m2,
b) wykonanie dolnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 5-8 mm w przewidywanej ilości około 370 m2,
c) uwałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 370 m2,
d) wykonanie górnej warstwy poprzez skropienie 69% emulsją asfaltową modyfikowaną oraz nałożenie kruszywa - grysu o frakcji 2-5 mm w przewidywanej ilości około 370 m2,
e) wałowanie powierzchniowego utrwalenia i usunięcie niezwiązanych ziaren w przewidywanej ilości około 370 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 10360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-PROBUD BUDOWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542404531
7.3.3) Ulica: Rzeźnicza 6-8
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 06 czerwca 2024 r. do godz. 10:00 złożono cztery oferty:
1) TRANS-MASZ Spółka Akcyjna, Na Grobli 4, 73-110 Stargard,
wartość oferty brutto: 26 395,80 zł
2) Bitumdrog Sp. z o.o., ul. Rycerska 12, 55-120 Oborniki Śląskie
wartość oferty brutto: 9 102,00 zł
3) S-PROBUD Sp. z o.o., ul. Rzeźnicza 6-8, 73-110 Stargard
wartość oferty brutto: 18 204,00 zł
4) Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Sp. z o.o., ul. Leśna 9, Podbrzezie
Dolne, 67-120 Kożuchów,
wartość oferty brutto: 18 204,00 zł.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę przeznaczoną na wykonanie zadania 2 w wysokości brutto: 12 742,80 zł.
Po dokonaniu analizy formalno-prawnej i dokonaniu wstępnej oceny złożonych ofert Zamawiający wystąpił do Wykonawcy - Bitumdrog Sp. z o.o. z wnioskiem o złożenie przez niego wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny, gdyż cena oferowana za wykonanie tego zadania stanowiła 50,63% średniej ceny złożonych ofert w postępowaniu. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca - Bitumdrog Sp. z o.o. nie złożył wymaganych wyjaśnień.
Zgodnie z art. 224 ust. 6 PZP, Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu. Oferta powyższa podlega wiec odrzuceniu.
W wyniku dalszego procedowania Zamawiający stwierdził fakt, iż pozostałe oferty złożone dla zadania nr 2 przekraczają znacząco kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na wykonanie tego zadania. Zamawiający podjął decyzję, że nie jest w stanie zwiększyć kwoty przeznaczonej na wykonanie zadania nr 2 do ceny kolejnej najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9102,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26395,80 PLN
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Zakup racji żywnościowych (posiłku) dla mieszkańców Gminy Świebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w 2026 r."
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





