eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaDOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO POD NAZWĄ "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)", NR PROJEKTU FENX.06.01-IP.03-0001/23.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO POD NAZWĄ „WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)”, NR PROJEKTU FENX.06.01-IP.03-0001/23.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731004489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szadkowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 824 92 24

1.5.8.) Numer faksu: 43 824 92 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@spzpoz-zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzpoz-zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83023bc1-2794-4b49-aa45-89f9302cac58

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO POD NAZWĄ „WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)”, NR PROJEKTU FENX.06.01-IP.03-0001/23.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83023bc1-2794-4b49-aa45-89f9302cac58

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie udzielane jest w ramach projektu granowego pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, nr projektu FENX.06.01-IP.03-0001/23, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/2300/1374/2024/17

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 236572,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu medycznego w ramach projektu grantowego pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, nr projektu FENX.06.01-IP.03-0001/23.- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 04.09.2025 r. do godziny 14:00 nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.