eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków



Ogłoszenie z dnia 2022-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190559151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racławicka 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-406

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zlobki.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gdansk.pl/gzz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gdansk.pl/gzz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka nad dziećmi do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eaff871-3a5f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013369/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZŻ.DRZP.252.6.22.PW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków tj. do: a) Żłobka nr 1 – ul. Malczewskiego 33, 80-107 Gdańsk, b) Żłobka nr 2 - ul. Piastowska 92a, 80-358 Gdańsk, c) Żłobka nr 3 - ul. Chałubińskiego 20, 80-807 Gdańsk, d) Żłobka nr 4 - ul. Startowa 3, 80-461 Gdańsk, e) Żłobka nr 5 - ul. Konopnickiej 14, 80-240 Gdańsk, f) Żłobka nr 7 - ul. Pocztowa 1, 80-827 Gdańsk, g) Żłobka nr 8 - ul. Szeroka 15/17, 80-835 Gdańsk ,h) Żłobka nr 9 - ul. Racławicka 8, 80-406 Gdańsk, i) Żłobka nr 10 - ul. Królewskie Wzgórze 2, 80-283 Gdańsk, j) Żłobka nr 11 - ul. Wilanowska 16, 80-809 Gdańsk, k) Żłobka nr 12 - ul. Olsztyńska 12, 80-395 Gdańsk, l) Żłobka nr 13 - ul. Kolorowa 27, 80-180 Gdańsk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia i w Załączniku nr 1 do OPZ oraz w Załączniku nr 6 do SWZ - Wykazie asortymentowym, w których określono zakres szczegółowych wymagań dotyczących parametrów jakościowych, okres przydatności do spożycia, wymagania w zakresie opakowań itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona z powodu braku wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W związku z odrzuceniem jedynej złożonej oferty Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255
pkt 7 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169014,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169014,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.