Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364221/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla funkcjonariuszy skierowanych w ramach stażu adaptacyjnego do SPPP w Legnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dolnoslaska.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla funkcjonariuszy skierowanych w ramach stażu adaptacyjnego do SPPP w Legnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7267e2e-0f96-4de6-bede-bea31a977cbd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa zbiorowego żywienia (posiłki dla zatrzymanych, posiłki profilaktyczne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PU-2380-105-022-104/2025/DZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1111111,11 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 482468,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla funkcjonariuszy skierowanych w ramach stażu adaptacyjnego do SPPP w Legnicy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w § 1 Projektowanych postanowień umowy – dalej PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2.1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia funkcjonariuszy skierowanych w ramach stażu adaptacyjnego do Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Legnicy.
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i wydanie funkcjonariuszom trzech posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, również w dni ustawowo wolne od pracy i święta, w liczbie 5726 norm (wartość orientacyjna – szacunkowa). Zamawiający wymaga, aby posiłki były sporządzane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi.
2.3. Posiłki będą przygotowywane i wydawane na terenie SPPP w Legnicy, tj. ul. Jaworzyńska 134, 59-220 Legnica.
2.4. Ilość żywionych funkcjonariuszy oraz terminy będą zgłaszane każdorazowo dla Wykonawcy przez przedstawiciela jednostki z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym, wymaganym czasem żywienia. Zgłoszenie będzie telefoniczne, następnie potwierdzone w formie pisemnej, przesłane faxem lub drogą elektroniczną.
2.5. Faktyczna ilość funkcjonariuszy objętych przedmiotowymi usługami tj. ilość posiłków wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, a maksymalna dzienna ilość funkcjonariuszy do wyżywienia wyniesie 12 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości posiłków tj. funkcjonariuszy do wyżywienia odpowiednio do stwierdzonych potrzeb.
2.6. Posiłki mają być przygotowywane według dziennej normy żywieniowej obowiązującej w resorcie spraw wewnętrznych i administracji wyliczonej na podstawie tzw. normy szkolnej „SZ” wynoszącej 25,00 zł.
2.7. Posiłki mają być wydawane w godzinach 7.00-19.00:
a) śniadanie
b) obiad
c) kolacja
2.8. Do każdego posiłku Wykonawca winien zapewnić napoje: gorące do śniadania i kolacji, zimne do obiadu.
2.9. Każdy z posiłków może zostać wydany zamiennie w postaci suchego prowiantu w zależności od potrzeb.
2.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwej jakości surowców żywienia, poprzez:
a) odpowiednią gramaturę,
b) wartość energetyczną i odżywcza,
c) temperaturę posiłków,
d) czystość mikrobiologiczna potraw,
e) dobór właściwych surowców
f) dobór właściwych procesów technologicznych.
2.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin wydawania poszczególnych posiłków w zależności od potrzeb, o czym każdorazowo powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem minimum 24 godzinnym.
2.12. Sporządzając posiłki należy kierować się następującym podziałem dziennej normy żywieniowej:
a) śniadanie - 25% wartości dziennej normy żywieniowej,
b) obiad - 50% wartości dziennej normy żywieniowej,
c) kolacja - 25% wartości dziennej normy żywieniowej.
2.13. Posiłki mają być urozmaicone, smaczne, zdrowe, przygotowane ze świeżych produktów spożywczych, zgodnie z zasadami higieny i technologii produkcji, z zachowaniem wymogów sanitarni – higienicznych i zasadami racjonalnego żywienia oraz o odpowiedniej wartości energetycznej. Wartość energetyczna dziennej normy żywieniowej powinna zawierać nie mniej niż 2 600 kcal.
3. Prawa i obowiązki Wykonawcy opisano szczegółowo w § 3 PPU, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Hotelowe ,,Przy Miłej’’ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020528406
7.3.3) Ulica: al. Miła 1
7.3.4) Miejscowość: Złotoryja
7.3.5) Kod pocztowy: 59-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GASTRONOMICZNO-HOTELOWE "PRZY MIŁEJ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GASTRONOMICZNO-HOTELOWE "PRZY MIŁEJ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-DAGZ-04-2025
- "Świadczenie usługi żywienia pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej (dalej DDOM) w ramach Projektu "Pogodna Jesień życia"
- Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego "Agrykola" przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla osób przebywających w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Radomsku w 2026 roku
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I DOROSŁYCH PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 31.12.2026 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





