eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1151634

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pucharów i smarów - sprawa numer 60/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6fcec68-51a5-48d2-a5e5-a72beae4a716

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671655/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.5 Dostawa odzieży i obuwia sportowego, sprzętu i akcesoriów sportowych, materiałów konserwacyjnych sprzęt / urządzenia sportowe, materiały survivalowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 60/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23890,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pucharów:
zestaw pucharów za osiągnięcia sportowe 19 kpl
medal + wstążka 129 szt.
puchar 3 kpl
medale + wstążka 24 szt.
Miejsce dostawy: - magazyn sekcji zabezpieczenia szkolenia przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298700-4 - Trofea

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18512200-3 - Medale

4.5.5.) Wartość części: 19959,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa smarów
płyn do prania odzieży sportowej 10 szt.
magnezja 12 szt.
olej silikonowy do bieżni elektrycznych 34 szt.
preparat konserwująco-naprawczy (spray) 14 szt.
silikon spray 15 szt.
płyn do dezynfekcji 5 szt.
pianka do plastików i tworzyw sztucznych 11 szt.
zabezpieczenie gwintów 12 szt.
WD-40 1szt.
płyn do czyszczenia skór 10 szt.
ścierka z mikrofibry 20 szt.
farba spray czarna połysk 5 szt.
farba spray siwa połysk 1 szt.
farba spray biała połysk 1 szt.
rozpuszczalnik uniwersalny 4 szt.
papier ścierny arkusz 5 ark.
papier ścierny arkusz 5 ark.
papier ścierny arkusz 5 ark.
płyn do prania odzieży sportowej 3 szt.
Miejsce dostawy: - magazyn sekcji zabezpieczenia szkolenia przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14810000-2 - Wyroby ścierne

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

24951120-2 - Smar silikonowy

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

44832000-1 - Rozpuszczalniki

4.5.5.) Wartość części: 3931,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11741,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24912,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11741,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartosz Glinka "TheStatueTeam"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146854677

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 25/2

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-207

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11741,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4956,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4956,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4956,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biegosfera Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220865669

7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4956,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.