Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00393506/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PRĄDU W OBIEKTACH BYDGOSKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWO-
TECHNOLOGICZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340011279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 365 33 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bppt.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bppt/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PRĄDU W OBIEKTACH BYDGOSKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d48a2e2-4ba7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393506/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT/KZ/01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa prądu do budynku IDEA Przestrzeń Biznesu4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 394290 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa prądu do budynku Centrum Technologiczne4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 229320 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa prądu do budynku Inkubator Przedsiębiorczości4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 209759 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 254 pkt. 2 w zw. z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2022.1710 z późn. zm.) (dalej jako: ,,uPzp”) niniejszym unieważnia postępowanie pn. ,,Dostawa prądu w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego”, znak: PT/KZ/01/2022, bowiem nie wpłynęła żądna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 254 pkt. 2 w zw. z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2022.1710 z późn. zm.) (dalej jako: ,,uPzp”) niniejszym unieważnia postępowanie pn. ,,Dostawa prądu w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego”, znak: PT/KZ/01/2022, bowiem nie wpłynęła żądna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 254 pkt. 2 w zw. z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2022.1710 z późn. zm.) (dalej jako: ,,uPzp”) niniejszym unieważnia postępowanie pn. ,,Dostawa prądu w obiektach Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego”, znak: PT/KZ/01/2022, bowiem nie wpłynęła żądna oferta.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup dwóch stacji uzdatniania sprężonego powietrza oddechowego z ocynkowanymi zbiornikami buforowymi 1000L oraz materiałami eksploatacyjnymi / serwisowymi na okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, metalowej i sprzętu tapicerowanego
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH URZĘDU ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ W BYDGOSZCZY NA OKRES 08.11.2025 - 07.11.2026"
- 75/PM/2025 Rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach mieszkalnych przy ul. Gdańskiej 94/ 1A i 2 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY SĘDZISZÓW
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych Gminy Malechowo w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r."
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby ROPS w Branicach - II postępowanie.
- Kompleksowa dostawa energii el, obejmująca sprzedaż energii el. oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii el do obiektów i urządzeń gm. Kołaki Kościelne od dnia 01.01.26 r.- 31.12.26 r.
- Zakup paliwa gazowego dla potrzeb ECO TEAM SERVICE Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa en.el. (sprzedaż i dystrybucja) do pkt. poboru Gminy Jodłowa oraz jej jedn. organizacyjnych wchodzących w skład Spółdzielni En. oraz przewidzianych do włączenia do SE do 31.12.2025
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.